بهترین بازیکن الاهلی ملاقات بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، مهاجم سوریه ای سرشناس الاهلی ملاقات رفت برابر تیم فوتبال پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد.

بهترین بازیکن الاهلی ملاقات بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ ورزشی ها، عمر السومه را باید بهترین بازیکن الاهلی عربستان و البته بهترین مهاجم لیگ این کشور عربی دانست.

این بازیکن سوریه ای چند سالی است که در لیگ عربستان بازی می نماید و همیشه جزو بهترین ها بوده است.

خبر بد برای الاهلی و البته خوب برای پرسپولیس این که عمر السومه با آسیب دیدگی جدی روبرو شده تا جایی که به نوشته یورو اسپورت سعودی او به احتمال خیلی زیاد ملاقات رفت برابر پرسپولیس را از دست خواهد داد.

پزشک باشگاه الاهلی تاکید نمود که السومه برای بازگشت به شرایط بازی به 10 هفته زمان احتیاج دارد و این بدین معناست که او ملاقات رفت برابر تیم فوتبال پرسپولیس را از دست داده و شاید به ملاقات برگشت هم نرسد.

ملاقات رفت الاهلی برابر پرسپولیس 31 مرداد برگزار می گردد، این در حالی است که ملاقات برگشت سه هفته بعد از آن برگزار می گردد.

الاهلی قصد داشت که در فصل جابجایی تابستانی عمر الخربین، مهاجم سوریه ای الظفره امارات را جذب کند اما این بازیکن که به صورت قرضی در الهلال بازی کرد تصمیم گرفت که به صورت دائمی به الهلال بپیوندد.

منبع: ایسنا

وبلاگ ورزشی ها: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم

به "بهترین بازیکن الاهلی ملاقات بازی با پرسپولیس را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بازیکن الاهلی ملاقات بازی با پرسپولیس را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید