بهنام یخچالی: بسکتبال 40 دقیقه سرنوشت ساز پیش رو دارد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها از اندونزی، تیم ملی بسکتبال ایران امروز جمعه با غلبه بر کره جنوبی راهی مرحله نهایی بازی های آسیایی شد.

بهنام یخچالی: بسکتبال 40 دقیقه سرنوشت ساز پیش رو دارد

بهنام یخچالی پس از این دیدار با بیان اینکه بازی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم، گفت: البته دیدارهای نیمه نهایی همیشه حساسیت زیادی دارد مخصوصا که برابر کره جنوبی باشد.

وی ادامه داد: شاید از چند ماه پیش می دانستیم که حریف ما در نیمه نهایی این تیم است . آنچه حساسیت این بازی را بیشتر می کرد این بود که تیم ما چهار سال پیش در فینال بازی های آسیایی مغلوب کره جنوبی گردیده بود و اینجا می خواستیم انتقام بگیریم.

این ملی پوش گفت: خدا را شکر، مجموعه تیم انسجام خوبی داشت و توانستیم به فینال برسیم.

وی یادآور شد: ما در این بازی انگیزه خیلی زیادی داشتیم. چهار سال پیش کره جنوبی ما را خیلی اذیت کرد. چه کسانی که بازی کردند و چه کسانی که در زمین نبودند همه کمک کردند تا برنده شویم، خدا را شکر توانستیم با انگیزه و انسجام کره را ببریم.

یخچالی درخصوص اتفاقات انتها بازی گفت: تیم کره باخته بود و دنبال حاشیه سازی بودند. اتفاق مهمی نبود.

این ملی پوش بسکتبال کشورمان در ادامه از فاصله کم بسکتبال ایران تا قهرمانی این مسابقات گفت: از ابتدای تورنمنت هدف ما این بود که قدم به قدم پیش برویم. تا الان هم سه قدم خیلی خوب برداشته ایم و تنها یک قدم دیگر باقی مانده و فکر می کنم این تیم چین است که به فینال می رسد. بازی خیلی سختی در فینال داریم اما سعی می کنیم مثل سه بازی قبل در 40 دقیقه ای که باقی مانده با انسجامی که داریم چین را هم شکست بدهیم و جای خالی این مدال در ویترین افتخارات بسکتبال را پر کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بهنام یخچالی: بسکتبال 40 دقیقه سرنوشت ساز پیش رو دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهنام یخچالی: بسکتبال 40 دقیقه سرنوشت ساز پیش رو دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید