بوناچیچ: از روز بد پرسپولیس استفاده کردیم، موافق تونل افتخار زدن بودم

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید با زدن تونل افتخار برای بازیکنان پرسپولیس موافق بوده است.

بوناچیچ: از روز بد پرسپولیس استفاده کردیم، موافق تونل افتخار زدن بودم

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: قبل از هر چیز روز خبرنگار را تبریک می گویم. این پیروزی درخشان را هم به هواداران صمیمی مان در اصفهان و خارج از اصفهان تبریک می گویم و به آن ها هدیه می کنم. خوشبختانه توانستیم از روز بد پرسپولیس به نحو احسن استفاده کنیم و برنده شویم. باز هم به پرسپولیس تبریک می گویم.

او درباره حواشی تونل افتخاری که قرار بود ذوب آهنی ها برای بازیکنان پرسپولیس ایجاد نمایند هم گفت: اینجا برعکس اروپا خیلی از اتفاقات رخ می دهد که این هم یکی از آن ها بود. من خودم موافق تونل افتخار زدن برای پرسپولیسی ها بودم چون ورزش افراد را به هم نزدیک می نماید.

سرمربی ذوب آهن افزود: با توجه به اینکه در هفته های قبل قهرمانی پرسپولیس مسجل شده بود، این نتیجه شاید قابل انتظار بود. به بازیکنان خودم که شجاعانه جنگیدند تبریک می گویم. فکر می کنم با توجه به برد امروز می توانیم در دو بازی آخر راحت تر بازی کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

او درباره شکست دادن تیم قهرمان هم گفت: شاید این پرسپولیس واقعی نبود. بازیکنان پرسپولیس در تمام فصل زیر فشار و استرس بودند و الان مقدرای از آن فشار بیرون آمده بودند. نمی گردد الان مقایسه درستی کرد ولی واقعا باید به بازیکنانم تبریک بگویم که با قلب و جانشان بازی کردند و توانستند از پس پرسپولیس برآیند. مخصوصا بعد از سه بازی پر از استرس که ما میزبان بودیم و دیدید که چه اتفاقاتی برای ما افتاد، این سه امتیاز یک مرهم بر همه زخم های این سه هفته بود. به خاطر همین شادمان هستم.

بوناچیچ درباره صحتبش با گل محمدی هم بیان نمود: من به او تبریک گفتم و بسیار شادمانم که توانست قهرمان گردد. زمانی که بازیکن هم بود به او خیلی احترام می گذاشتم. فکر می کنم یکی از مربیان جوان و با کیفیت فوتبال ایران است. خیلی شادمانم که با پرسپولیس قهرمان شده است.

سرمربی ذوب آهن درباره تونل افتخار هم اظهار کرد: در 90 دقیقه زمان مسابقه بازیکنان باید بجنگند اما احتراماتی وجود دارد. در اروپا این کار را می نمایند و یک مساله عادی است. من در ارتباط مستقیم و در جریان لغو این موضوع نبودم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بوناچیچ: از روز بد پرسپولیس استفاده کردیم، موافق تونل افتخار زدن بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوناچیچ: از روز بد پرسپولیس استفاده کردیم، موافق تونل افتخار زدن بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید