بیست و پنجمین دو سالانه کتاب سال اصفهان فراخوان داد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها ، بیست و پنجمین دو سالانه کتاب سال اصفهان با هدف شناسایی و معرفی کتاب های برتر، حمایت و تشویق پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران و یاری به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می گردد.

بیست و پنجمین دو سالانه کتاب سال اصفهان فراخوان داد

براساس فراخوان بیست و پنجمین دو سالانه کتاب سال اصفهان، کتاب های ارسالی باید نخستین بار از ابتدای فروردین 1397 تا سرانجام اسفند 1398 اعلام وصول شده باشد.

پدیدآورندگان اصفهانی که در سراسر کشور فعالیت دارند(ارسال تصویر صفحه اول شناسنامه الزامی است)، کتاب های منتشرشده با موضوع اصفهان در سراسر کشور و ناشران اصفهانی امکان شرکت در این دو سالانه را خواهند داشت.

براساس این فراخوان، کتاب های یاری درسی مشمول شرکت در بیست و پنجمین دو سالانه کتاب سال اصفهان نمی شوند. همچنین، هر شرکت نماینده مجاز به شرکت در همه بخش ها و به هر تعداد کتاب است و ضروری است به تعداد بخش های مورد تقاضا، فرم درخواست در پایگاه اینترنتی Isfahan.farhang.gov.ir تکمیل گردد. ارائه فرم درخواست تکمیل شده به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه الزامی است.

علاقه مندان می توانند تا سرانجام مهرماه آثار خود را به دبیرخانه بیست و پنجمین دو سالانه کتاب سال اصفهان به نشانی اصفهان، ابتدای خیابان آبشار سوم، بعد از پل غدیر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، دبیرخانه دوسالانه جایزه کتاب استان ارسال نمایند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 5 -36309091 داخلی 229 و 227 تماس بگیرند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "بیست و پنجمین دو سالانه کتاب سال اصفهان فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و پنجمین دو سالانه کتاب سال اصفهان فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید