ترکیب احتمالی استقلال مقابل ماشین سازی، کدام بازیکن کاپیتان می گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، آبی پوشان تهران در هفته یازدهم لیگ برتر طی دیداری حساس به مصاف ماشین سازی تبریز می روند و در روزهایی که سرمربی این تیم بابت تغییرات زیاد در ترکیب تیمش مورد هجمه نقدها قرار گرفته، وی ناچار است در این بازی هم نسبت به هفته گذشته دست به تغییراتی بزند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ماشین سازی، کدام بازیکن کاپیتان می گردد

شفر در حالی تیمش را برای بازی با ماشین سازی راهی تبریز می نماید که شماری از بازیکنان این تیم بنا به دلایل مختلف در این بازی حساس قابل استفاده نیستند. اما شاید بزرگترین علامت سئوال برای شناسایی ترکیب آبی پوشان همچنان به چارچوب دروازه این تیم بازگردد.

سید حسین حسینی دروازه بان جوان تر آبی پوشان که در بازیهای اخیر بیشتر مورد استفاده قرار گرفته، هنوز حضورش در ترکیب با کلین شیت و پیروزی همراه نبوده و ممکن است شفر را مجاب به استفاده از رحمتی در این بازی نماید. انتخاب یکی از بین حسینی و رحمتی شاید اصلی ترین، حساس ترین و آخرین تصمیم قطعی باشد که شفر قبل از دیدار با ماشین سازی بگیرد.

در قلب دفاعی باتوجه به مصدومیت منتظری و محرومیت انضباطی چشمی، گزینه ای به جز دانشگر و سهرابیان نمی ماند تا این ترکیب برای اولین بار در قلب خط دفاعی آبی پوشان شکل بگیرد.

با انتقال سهرابیان به مرکز خط دفاعی، میلاد زکی پور اصلی ترین گزینه شفر برای ایستادن در پست دفاع چپ است. ضمن این که میثم تیموری هم به شرایط مسابقه رسده اما با این وجود باز هم شانس میلاد زکی پور برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر است.

فرشاد محمدی مهر که در دیدار برابر سایپا هم نمایش قابل قبولی داشت، باتوجه به محرومیت وریا غفوری به احتمال فراوان در این دیدار هم در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت.

حضور فرشید باقری در مرکز زمین استقلال کاملا قابلا پیش بینی است و احتمال این که از نیومایر بعنوان زوج وی استفاده گردد هم زیاد است. البته این به شرطی است که علی کریمی همچنان شرایط بازی را نداشته باشد. باتوجه به غیبت قطعی فرشید اسماعیلی در این بازی، طارق همام و رضا آذری از شانس بیشتری برای حضور در ترکیب برخوردار هستند.

سرمربی آبی پوشان برای انتخاب در خط حمله تیمش کار ساده ای ندارد. در این منطقه مهدی قائدی، الهیار صیادمنش، مرتضی تبریزی و الحاجی گرو اصلی ترین گزینه هایی هستند که شفر باید بازیکنان اصلی تیمش را از بین آنها انتخاب کند.

در صورتی که رحمتی در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار بگیرد شفر مسئله ای برای انتخاب کاپیتان تیمش ندارد. اما در غیر اینصورت باتوجه به این که بازوبند آبی پوشان در هفته های گذشته هم بر بازوی حسینی بسته نشد، ممکن است این اتفاق در تبریز هم تکرار گردد و بازیکنی به جز حسینی پیشاپیش بازیکنان این تیم به زمین برود.

در دو هفته گذشته وریا غفوری و روزبه چشمی وظیفه کاپیتانی این تیم را بر عهده داشتند که در این بازی قطعا حضور نخواهند داشت. اگر قرار باشد فردی به جز رحمتی و حسینی کاپیتان استقلال باشند، احتمال این که این شانس به فرشید باقری رو کند زیاد است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترکیب احتمالی استقلال مقابل ماشین سازی، کدام بازیکن کاپیتان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال مقابل ماشین سازی، کدام بازیکن کاپیتان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید