ترکیب شمشیربازی ایران در قهرمانی دنیا، اپه مردان و فلوره در لیست نیستند

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، فدراسیون شمشیربازی به طور قطعی تیم سابر مردان را به مسابقات قهرمانی دنیا اعزام می نماید و در صورت تامین هزینه ها تیم اپه و سابر بانوان هم مسافر قهرمانی دنیا می شوند.

ترکیب شمشیربازی ایران در قهرمانی دنیا، اپه مردان و فلوره در لیست نیستند

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، مسابقات شمشیربازی قهرمانی دنیا از 15 جولای (24 تیر) در مجارستان شروع می گردد. ایران برخلاف قهرمانی آسیا نفرات کمتری را به این رقابتها اعزام خواهد نمود.

سابر مردان که به دنبال سهمیه المپیک 2020 هست، حتماً اعزام می گردد و علی پاکدامن، مجتبی عابدینی ، محمد رهبری و محمد فتوحی نمایندگان ایران هستند. در بخش بانوان هم تیم سابر و اپه در صورتی اعزام می شوند که به وسیله اسپانسر هزینه های اعزام آنها تامین گردد.

در صورت اعزام تیم بانوان، نفراتی که در قهرمانی آسیا شرکت داشتند به قهرمانی دنیا هم می روند.

علی یعقوبیان دبیر فدراسیون شمشیربازی در مصاحبه با وبلاگ ورزشی ها درباره ی اینکه چرا فدراسیون تصمیم گرفته سابر و اپه بانوان را اعزام کند و اپه مردان در این اعزام جایی ندارد، اعلام کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا تیم سابر بانوان ششم و تیم اپه بانوان هفتم شدند و توانستند جزو هشت تیم برتر آسیا قرار بگیرند. در بخش اپه مردان تغییر و تحولی دارد انجام می گیرد. دو نفری که به قهرمانی آسیا اعزام کردیم، نتیجه خوبی نگرفتند و پیش بینی این ساده است که وقتی در قهرمانی آسیا نتیجه نگرفتند در قهرمانی دنیا که به مراتب سخت تر است نتیجه ای نخواهند گرفت. البته در خصوص اپه مسئله ای وجود دارد که تقریباً از آبان سال گذشته که من مسئولیت تیم را برعهده گرفتم برنامه آنچنانی برای تیم بزرگسالان نداشتیم.

یعقوبیان در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی تکلیف نهایی اعزام بانوان تعیین می گردد، توضیح داد: ما کارهای لازم را داریم انجام می دهیم و به احتمال زیاد اعزام می شوند چون به هر حال آنها هم زحمت کشیدند. واقعیت این است هزینه سفر به ژاپن واقعاً کمرشکن بود و ما دیگر بودجه لازم را برای اعزام تیم فلوره نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ترکیب شمشیربازی ایران در قهرمانی دنیا، اپه مردان و فلوره در لیست نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب شمشیربازی ایران در قهرمانی دنیا، اپه مردان و فلوره در لیست نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید