علی صمیمی: ذره ای کم کاری کنیم صندلی مان را در بازی های پاراآسیایی از دست خواهیم داد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: کشورهای دیگر نیز همچون ما در حال پیشرفت در برخی از رشته ها هستند و اگر ذره ای کم کاری کنیم ممکن است صندلی سومی خود در بازی های پاراآسیایی را از دست بدهیم.

علی صمیمی: ذره ای کم کاری کنیم صندلی مان را در بازی های پاراآسیایی از دست خواهیم داد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزشی ها، حمید علی صمیمی در حاشیه برگزاری مراسم روز ملی پارالمپیک، گفت: هدف این است که یک روز زیبا برای جانبازان و معلولین در سطح کشور رقم بزنیم که همراه با نشاط و توانمندسازی باشد و این خود باوری را ایجاد کنیم که معلولان با وجود محدودیت های جسمانی که وجود دارد می توانند کارهای بزرگی انجام بدهند.

وی اضافه کرد: ما می خواهیم این توانمندی و امید به زندگی در بین جانبازان و معلولین بوجود بیاید و تداوم داشته باشد و امروز هم مشاهده کردید که معلولان براساس علاقه ای که به رشته های مورد نظر خود داشتند کارهای ورزشی را انجام دادند.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در خصوص نتایج کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی گفت: زمانی که به فدراسیون آمدیم این بازی ها پیش روی ما قرار داشت و در این 6-7 ماه تمام کوشش خود را کردیم که بتوانیم ورزشکاران را آماده کنیم که خوشبختانه با کوشش ورزشکاران و دعای مردم توانستیم یک پله در بازی های پاراآسیایی صعود کنیم. کاروان ایران در 13 رشته شرکت کرد و اگر همچون دوره قبلی در 18 رشته شرکت می کردیم حتی می توانستیم به رتبه دوم نیز برسیم.

علی صمیمی ادامه داد: ما از حالا خود را برای موفقیت در بازی های پارالمپیک 2020 و همچنین پاراآسیایی 2022 آماده می کنیم و کوشش داریم که ورزشکاران را به بهترین رکوردها در سطح جهان برسانیم. ما در بازی های این دوره جوان گرایی را در برخی تیم ها شروع کردیم. خوشبختانه شاهد موفقیت این جوانان نیز بودیم. برنامه پارالمپیک 2030 تدوین شده و در حال نگارش برنامه پاراآسیایی 2022 هستیم که یکی از موارد مهم موضوع استعداد یابی است که می خواهیم نفرات جوان را به تیم های ملی تزریق کنیم. سایر کشورها در برخی از رشته ها از جمله دو و میدانی پیشرفت نموده اند و اگر ذره ای کم کاری کنیم شاید جایگاهمان را از دست بدهیم.

وی در خصوص موضوع بودجه فدراسیون و اعتباراتی که مورد احتیاج است گفت: ابتدا از وزارت ورزش و کمیته پارالمپیک تشکر می کنم که اعتبارات مدنظر را در اختیار ما قرار دادند. اما باید این نکته را بگویم که ورزش جانبازان و معلولین پرهزینه است و در توان خانواده ها نیست که موارد مختلف را فراهم نمایند. در واقع باید این کار از سوی فدراسیون انجام گردد که ما برای تحقق این موضوع احتیاج به یاری بیشتری داریم.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با بیان اینکه در برخی از رشته ها از جمله شمشیربازی، شطرنج، بولینگ، تنیس روی میز و بدمینتون به دنبال پیشرفت های بیشتری هستیم، در خصوص میزبانی های مختلف گفت: ما طی روزهای 30 آبان تا 9 آذر میزبان رقابت های فوتبال 7 نفره قهرمانی آسیا و اقیانوسیه هستیم. همچنین پیشنهاد میزبانی دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته را نیز داریم که مورد قبول واقع شد و قرار است این رقابت ها به میزبانی یکی از سه شهر تهران، مشهد یا اردبیل برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علی صمیمی: ذره ای کم کاری کنیم صندلی مان را در بازی های پاراآسیایی از دست خواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی صمیمی: ذره ای کم کاری کنیم صندلی مان را در بازی های پاراآسیایی از دست خواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید