تعریف و تمجید سرمربی سنگال از کی روش

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، آلیو سیسه در نشست خبری بعد از ملاقات تیم ملی سنگال مقابل ایران که به تساوی یک - یک انجامید، گفت: به بازیکنان خودمان می گویم که باید از فرصت ها استفاده کنیم. شما باید روی کارآیی تیم کار کنید و استفاده از فرصت ها همان کلید گم شده است. این تساوی مرا نگران نمی کند و به نظرم بازیکنانی داریم که می توانند گل بزنند.

تعریف و تمجید سرمربی سنگال از کی روش

وی با بیان اینکه اطلاعات بیشتری درباره تیمش به دست آورده است، گفت: اگر حریف مدافعان بیشتری داشته باشد، شما باید کارهای ترکیبی، کیفیت فنی و انتخاب های درستی کنید. به نظرم سبک بازی تیم مسئله ای ندارد و شاهد دیداری جالب توجه بودیم. باید روی استفاده از موقعیت های گلزنی کار کنیم. وقتی موقعیت ها را مقایسه می کنیم، به نظرم می توانیم گل های دوم و سوم را بزنیم.

سرمربی تیم ملی سنگال راجع به کار سخت بازیکنانی که کوشش می نمایند به ترکیب اصلی شیران ترانگا راه یابند، اعلام نمود: امروز بازیکنانی چون مانه، دیاتا و دیا را در اختیار داشتیم و رقابت زیادی میان این بازیکنان برقرار است. کوشش می کنم تیم متوازنی داشته باشیم تا در جام جهانی از اعتبار سنگال دفاع کند. همه بازیکنانی که امروز در اختیار دارم، شایسته حضور در جام جهانی هستند و قطعاً افرادی از انتخاب من مسرور یا ناراحت می شوند.

سیسه در خصوص گفت وگویی که پیش از آغاز مسابقه با سرمربی تیم ملی ایران داشت، توضیح داد: کی روش گفت که من باعث شده ام موهایش را از دست بدهد! دیدار با او باعث مسروری من بود. کی روش مربی فوق العاده ای محسوب می گردد و یکی از مربیانی است که باید به او امیدوار بود.

منبع: فرارو

به "تعریف و تمجید سرمربی سنگال از کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعریف و تمجید سرمربی سنگال از کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید