کوشش چهار تیم برای صعود به مرحله بعد لیگ برتر تکواندو

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، در گروه دوم این مسابقات تیم های لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، پاس، معتمد و پارسیان البرز در گروه دوم قرار دارند که برای قرار گرفتن در جمع تیم های صعود کننده فردا به مصاف هم می فرایند و جالب آنکه روی کاغذ هر شش تیم شانس صعود دارند.

کوشش چهار تیم برای صعود به مرحله بعد لیگ برتر تکواندو

پالایش نفت آبادان صدرنشین شش امتیازی این گروه در روزی سخت ابتدا با مس کرمان و سپس با لوازم خانگی کن ملاقات می نماید و در ادامه باید به مصاف پاس برود. شاگردان گودرزی برای رفتن به دور بعد باید حداقل سه امتیاز از این سه بازی کسب نمایند.

کن چهار امتیازی هم قبل از ملاقات با پالایش نفت به مصاف پاس می رود و در بازی آخر با پارسیان البرز پیکار می نماید که به نظر می رسد صعود شاگردان زوار از این گروه محتمل به نظر برسد. پاسی ها هم که چهار امتیازی هستند در ملاقات با کن و پالایش تکلیف صعود خود را معین خواهند کرد.

اما مس کرمان که در روزهای پایانی جابجایی قلع و قمع شد و ملی پوشان را از دست داد برای صعود کار راحت تری پیش رو دارد. شاگردان مجید عبدالرشیدی که هم اکنون با دو امتیاز مکان چهارم جدول را در اختیار دارند کار خود را با ملاقات برابر پالایش نفت شروع می نمایند و سپس با پارسیان البرز و در ادامه به ملاقات معتمد می فرایند.

از گروه نخست این رقابتها تیم های مس سونگون، دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین به مرحله بعد صعود نموده اند و از این گروه نیز سه تیم به جمع تیم های مرحله بعد راه پیدا خواهند کرد.

برنامه کامل مسابقات لیگ برتر در گروه دوم:

هفته سوم:

پاس - لوازم خانگی کن

پالایش نفت آبادان - مس کرمان

معتمد - پارسیان البرز

هفته چهارم:

پاس - معتمد

پالایش نفت آبادان - لوازم خانگی کن

پارسیان البرز- مس کرمان

هفته پنجم:

پاس - پالایش نفت آبادان

معتمد - مس کرمان

لوازم خانگی کن - پارسیان البرز

منبع: خبرگزاری مهر

به "کوشش چهار تیم برای صعود به مرحله بعد لیگ برتر تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش چهار تیم برای صعود به مرحله بعد لیگ برتر تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید