تماشاگر؛ برگ برنده سالن هفت تیر برای میزبانی از جام جهانی کشتی فرنگی

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، درحالیکه به طور قطع میزبانی ماهشهر از جام جهانی 2019 کشتی فرنگی منتفی شده، به نظر می رسد سالن هفت تیر تهران از بخت بیشتری برای میزبانی از این رقابت ها برخوردار باشد.

تماشاگر؛ برگ برنده سالن هفت تیر برای میزبانی از جام جهانی کشتی فرنگی

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، پیش از این از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد که اتحادیه جهانی با برگزاری مسابقات جام جهانی در هر شهری غیر از تهران به دلیل داشتن پرواز داخلی، مخالفت کرده و به همین دلیل برگزاری رقابت ها در ماهشهر منتفی است.

به همین دلیل مسابقات دهه اول آذر ماه در تهران برگزار خواهد شد و سالن 12 هزار نفری آزادی و هفت تیر دو گزینه اصلی میزبانی از این رقابت ها هستند که با توجه به هزینه نسبتا سنگینی که برگزاری رقابت ها در سالن 12 هزار نفری به فدراسیون کشتی تحمیل می کند و همچنین استقبال کمتر مردم از رقابت ها در این سالن، بخت سالن هفت تیر تهران را برای برگزاری رقابت ها بیشتر کرده است.

این سالن که در مرکز شهر و در محدوده پارک شهر تهران واقع شده، از تراکم جمعیتی بیشتری برخوردار است و مردم راحت تر می توانند در این سالن حضور پیدا کنند. درحقیقت برای ایجاد شور و هیجان بیشتر در رقابت ها، استقبال مردم از کشتی ها می تواند اتفاق خوبی برای جام جهانی 2019 باشد.

فدراسیون کشتی هنوز در این خصوص تصمیم قطعی را اتخاذ نکرده و باید دید در شرایطی که معمولا مسابقات بین المللی کشتی در سالن 12 هزار نفری برگزار می شود، این بار سالن هفت تیر می تواند از جام جهانی فرنگی میزبانی کند؟

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تماشاگر؛ برگ برنده سالن هفت تیر برای میزبانی از جام جهانی کشتی فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاگر؛ برگ برنده سالن هفت تیر برای میزبانی از جام جهانی کشتی فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید