تمام مشخصات کلیدی گلکسی M13 5G لو رفت

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سامسونگ مدتی قبل از گوشی 4G گلکسی M13 رونمایی کرد که از چیپست اگزینوس 850 بهره می برد. حالا بر اساس اطلاعات فاش شده، سامسونگ مدل 5G این گوشی را هم آماده نموده که در آینده نزدیک راهی بازار می گردد. این گوشی از نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن HD+ بهره می برد ولی هنوز در خصوص رفرش ریت آن نمی توانیم صحبت کنیم.

تمام مشخصات کلیدی گلکسی M13 5G لو رفت

قلب تپنده آن چیپست دایمنسیتی 700 است که از جمله تراشه های میان رده پرطرفدار محسوب می گردد. کاربران برای خرید این گوشی می توانند از بین دو مدل 4/64 و 6/128 گیگابایتی دست به انتخاب بزنند. ضمناًً نباید پشتیبانی از قابلیت رم مجازی را از قلم بیندازیم که تعداد زیادی از گوشی های سامسونگ از این مشخصه بهره می برند. خوشبختانه در بدنه این گوشی درگاه کارت microSD وجود دارد و می توانید از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 1 ترابایتی بهره ببرید.

در پنل پشتی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی تعبیه شده و در کنار آن دوربین 2 مگاپیکسلی هم انجام وظیفه می نماید که بدون شک از نوع ماکرو یا سنسور تشخیص عمق خواهد بود. هواداران عکس های سلفی هم می توانند از سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده نمایند. انرژی گلکسی M13 5G از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از سرعت شارژ 15 وات پشتیبانی می نماید. در نهایت هم باید رنگ های بدنه اشاره کنیم که قرار است در سه رنگ آبی، قهوه ای و سبز عرضه گردد.

برای مقایسه باید بگوییم که مدل 4G این گوشی از نمایشگر 6.6 اینچی بهره می برد و فقط از 4 گیگابایت رم استفاده می نماید. البته همچنان از نظر حافظه داخلی دو گزینه 64 و 128 گیگابایتی ارائه می گردد. از نظر باتری و سرعت شارژ هم تفاوتی با مدل 5G ندارد. در پنل پشتی این گوشی در کنار دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی شاهد اولترا واید 5 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هستیم. ضمناًً نباید بهره گیری از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "تمام مشخصات کلیدی گلکسی M13 5G لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مشخصات کلیدی گلکسی M13 5G لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید