خبرنگاران ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری قصرشیرین ضدعفونی می گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، خبرنگاران- قصرشیرین- سرپرست شهرداری قصرشیرین گفت: ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری از امروز به طور مستمر برای مقابله با شیوع سرایت ویروس کرونا توسط این مدیریت شهری ضدعفونی می گردد.

خبرنگاران ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری قصرشیرین ضدعفونی می گردد

عباس کرمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ ورزشی ها اضافه نمود: برای انجام ضدعفونی ناوگان حمل و نقل شهرستان چندین عدد آب پاش و محلول آب ژاول خریداری شده و همچنین برنامه ضدعفونی سرویس های بهداشتی پارک ها و اماکن عمومی نیز در دستور کار قرار گرفته و برای این مکان ها نیز مایع صابون به میزان کافی تامین شده است.

وی در مورد ضدعفونی خیابان ها و معابر گفت: ما چون امکانات و آب پاش های مخصوص برای این کار نداریم انجام این مهم برای ما میسر نیست از این رو در صورت تامین ماشین آلات برای محلول پاشی امر ضدعفونی را انجام خواهیم داد.

سرپرست شهرداری قصرشیرین با گلایه از نبود ماسک و محلول ضدعفونی گفت: هم اکنون 50 نفر در بخش خدمات شهری و رفت و روب مشغول کار هستند که برای تامین ماسک و دستکش برای مقابله با کرونا>ویروس کرونا برای این افراد مشکل داریم و به تمام داروخانه های مرکز استان کرمانشاه مراجعه نموده ام که متاسفانه نه ماسک و نه دستکشی نیست که خریداری کنیم.

کرمی ادامه داد: مسوولان بهداشت و درمان و مراکز توزیع اقلام بهداشتی باید فکری به حال ما بکنند چون بالاخره رفتگران و افرادی که در بخش جمع آوری زباله ها فعالیت دارند برای مقابله با کرونا>ویروس کرونا و انتشار آن احتیاج به تجهیزات و اقلام بهداشتی دارند و من به عنوان رییس مدیریت شهری نمی توانم احتیاج این افراد را تامین کنم چون به هرجایی که ممکن بوده سر زدم و متاسفانه این اقلام وجود ندارد که بتوانم آن را برای پرسنل شهرداری در همه بخش ها خریداری کنم.

وی در ادامه گفت: آموزش های لازم به پرسنل شهرداری از کادر اداری تا فعالان بخش رفت و روب و خدمات ارایه شده و امید است بتوانیم با کمک مردم و دیگر بخش ها این بحران را پشت سر بگذاریم.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد و دارای 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد موارد مثبت بیماری بیماری کرونا در استان تا عصر شنبه سه نفر است.

تعداد مبتلایان قطعی به کرونا>ویروس کرونا در کشور تا به امروز 593 نفر هستند که 123 نفر ترخیص شده و بهبود یافته و 43 نفر فوت نموده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری قصرشیرین ضدعفونی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری قصرشیرین ضدعفونی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید