این آخر هفته کرج کجا برویم و کجا بمانیم؟

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، برای این آخر هفته می خواهیم سری به کرج بزنیم و ببینیم این شهر زیبا که به اسم ایران کوچک شناخته می گردد، برای یک گردش آخر هفته چه پیشنهادهایی برایمان دارد. در کرج هم می توانید از زیبایی های طبیعت البرز لذت ببرید و هم یک اقامت دلچسب را در ویلاها و سوئیت های کردان و کرج تجربه کنید.

این آخر هفته کرج کجا برویم و کجا بمانیم؟

برای سرگرمی در کرج کجا برویم؟

روستای کردان

روستای کردان کرج یکی از محبوب ترین جاهای تماشای و سرگرمیی کرج است که به خاطر آب وهوای ییلاقی و طبیعت زیبایش، هواداران زیادی پیدا نموده است. روستای کردن البته باغ ها، تالارها و ویلاهای مجلل و لوکسی دارد که باعث شده اند این روستا، برای یک خوش گذارنی جانانه در آخر هفته ها، گزینه ای عالی باشد. روستای کردان یک دهکده ورزشی و سرگرمیی هم دارد که در آن می توانید پرواز با گلایدر و چتربازی را تجربه کنید. اگر هم اهل طبیعت گردی باشید می وانید در کوه های اطراف این روستای باصفا به گشت وگذار بپردازید یا اینکه در کنار رودخانه کردان همراه با خانواده یا دوستان پیک نیک کنید.

اگر وسوسه شدید این آخر هفته به کردان سری بزنید، می توانید برای اجاره روزانه ویلا در کردان از پیشنهادهای سایت هومسا بهره ببرید.

روستای برغان

روستای برغان یکی از روستاهای دنج اطراف کرج است که با چنارهای هزارساله و آلوچه های خوشمزه اش، شناخته می گردد. گشت وگذار در کوچه باغ های روستا و پیک نیک در کنار رودخانه پرآب آن، می تواند خستگی های هفته را از تن تان به در کند و انرژی تازه ای به شما ببخشد.

بازار روستای برغان هم معروفیت زیادی دارد و در هر فصل با میوه های تازه و سوغات و صنایع دستی ساخت اهالی از شما پذیرایی می نماید.

پارک چمران و شهربازی شهید چمران

پارک چمران یکی از معروف ترین جاهای تماشای کرج است و مهم ترین پارک سرگرمیی کرج هم محسوب می گردد. رودخانه کرج از میان این پارک عبور می نماید و پر از دارودرخت است. یکی از شهربازی های هیجان انگیز ایران، شهربازی شهید چمران هم در این پارک واقع شده است و برای تجربه یک آخر هفته هیجان انگیز و شاد، گزینه مناسبی محسوب می گردد.

جشنواره گل لاله این پارک که هر ساله بهار برگزار می گردد هم بسیار معروف است. در این پارک می توانید از باغ گل و باغ پرندگان تماشا کنید، سری به کافه و رستوران های پارک بزنید و در پیست اسکیت و دوچرخه سواری و سینما چهاربعدی سرگرمی کنید.

پیست اسکی دیزین

یکی از بهترین مکان های سرگرمیی کرج پیست اسکی دیزین است که هم در تابستان و هم در زمستان به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می دهد. پیست اسکی دیزین محیط فوق العاده ای برای اسکی روی برف و اسکی روی چمن ایجاد نموده است و امکانات خوبی هم به بازدیدکنندگان می دهد. در پیست اسکی دیزین، 2 هتل، 19 کلبه و 5 رستوران وجود دارد، زمین فوتبال و والیبال هم دارد و مدرسه اسکی آن، آموزش اسکی هم می دهد.

پیست اسکی خور

پیست اسکی خور در نزدیکی روستای خور و در جاده چالوس واقع شده است و به تله اسکی، مدرسه اسکی، اسنوموبیل، رستوران و کافی شاپ مجهز است. در مدرسه اسکی پیست خود علاوه بر آموزش اسکی می توانید اسنوبرد هم یاد بگیرید.

مراکز خرید کرج

یکی از مجذوب کننده ترین کارهایی که در کرج می توانید انجام بدهید، خرید و پاساژگردی است. پاساژها و مراکز خرید مهم این شهر شامل پاساژهای مهستان، طالقانی، ملاصدرا، اکومال، پروما، نیکامال و مبنا می گردد که برای خرید انواع لباس های بچه گانه، زنانه و مردانه و کیف و کفش مناسب هستند.

بام کرج

بام کرج گزینه پیشنهادی بعدی ما از بین جاهای تماشای کرج است. منطقه ای سرگرمیی در ارتفاعات این شهر که منظره زیبایی به کل شهر دارد و برای یک پیک نیک سبک و محبت آمیز، گزینه خوبی محسوب می گردد. در بام کرج هم می توانید کوه نوردی، پیاده روی و سنگ نوردی را تجربه کنید و هم یک شکم گردی مجذوب کننده در کافه رستوران های اطراف بام داشته باشید. غروب و شب های بام کرج را هم از قلم نیاندازید که منظره بسیار زیبایی دارد.

جاده چالوس و کافه رستوران های سنتی آن

جاده چالوس در بین بهترین مکان های تماشای کرج و حتی ایران واقع شده است و کمتر ایرانی را می توان پیدا کرد از این جاده رویایی، خاطره ای نداشته باشد. اینجا هم می توانید از زیبایی های طبیعت لذت ببرید و هم در در کافه ها و رستوران ها و باغ های خانوادگی کنار جاده، یک تجربه فراموش نشدنی برای خودتان رقم بزنید.

کرج کجا بمانیم؟

اگر می خواهید آخر هفته در کرج بمانید و در پی جایی برای شب مانی در این شهر می گشت، سرگرمی و دورهمی در ویلاهای کرج گزینه بسیار خوبی است. می توانید برای اجاره ویلا و سوئیت در کرج از هومسا حساب باز کنید. باغ ویلاهای کرج و اطراف آن، ویلاهای لوکس استخردار بهترین گزینه برای وقت گذرانی آخر هفته ای در کرج و روستاهای اطراف آن هستند. هم چنین اگر از شهرهای دیگر به این شهر آمده اید و قصد اجاره روزانه خانه در کرج را دارید هومسا بهترین گزینه ها را در کرج برایتان فراهم می نماید. توصیه می کنیم بیشتر از یک روز را برای گشت وگذار در کرج و تماشای های شهر و اطراف آن کنار بگذارید و حسابی در آن خوش بگذرانید.

منبع: همگردی

به "این آخر هفته کرج کجا برویم و کجا بمانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این آخر هفته کرج کجا برویم و کجا بمانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید