دانشگاه علامه میزبان همایش بین المللی سازی آموزش و پژوهش در ایران

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، همایش ملی بین المللی سازی آموزش و پژوهش در ایران فردا چهارشنبه چهارم مهرماه جاری در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می گردد.

دانشگاه علامه میزبان همایش بین المللی سازی آموزش و پژوهش در ایران

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، همایش ملی بین المللی سازی آموزش و پژوهش در ایران با حضور مسئولان علامه طباطبائی، سیستان و بلوچستان، شهید چمران اهواز، شیراز، فردوسی مشهد و کردستان به منظور آنالیز اقدامات انجام گردیده در این دانشگاه ها در خصوص بین المللی سازی پژوهش و آموزش برگزار خواهد شد.

قرار است در این همایش گزارش فعالیت های سه ساله و آنالیز راهکارهای بین المللی سازی دو بخش مهم آموزش عالی، شامل آموزش و پژوهش و برنامه آتی این کنسرسیوم که تشکیل نخستین شبکه دانشگاهی ایرانی است. اعلام شود. در این همایش معاونان پژوهشی، آموزشی، مدیر پژهش و مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه سخنرانی خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، در سال 1394 به ابتکار دانشگاه علامه طباطبائی، کنسرسیومی متشکل از 6 دانشگاه ایرانی(مذکور) به همراه سه دانشگاه اروپایی (آلیکانته اسپانیا، گلاسکو اسکاتلند و یوانیم اتریش) تشکیل شد تا به برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش های ملی به هدف بین المللی سازی آموزش دانشگاه ها تدوین شد و طی این مدت دو همایش ملی در این خصوص برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دانشگاه علامه میزبان همایش بین المللی سازی آموزش و پژوهش در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علامه میزبان همایش بین المللی سازی آموزش و پژوهش در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید