همایشها و نمایشگاه ها

تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی دختران استان قم

همایش تجلیل از برگزیدگان چهلمین جشنواره فرهنگی، هنری دختران دانش آموز استان قم برگزار گشت.

27 مهر 1401

سیارکی به نام یک ایرانی در کیهان؛ چرا تفرشی انتخاب شد؟

بابک امین تفرشی، عکاس، روزنامه نگار و ستاره شناس ایرانی است. اخیرا اتحادیه بین المللی نجوم (IAU) سیارکی را با الهام از نام خانوادگی او، تفرشی نام گذاری نموده است. یورونیوز به همین بهانه راجع به این نام گذاری و فعالیت های این ستاره شناس آماتور ایرانی با...

24 شهریور 1401

ربات ها هم دارای شخصیت شدند!

امروزه ربات هایی ساخته می گردد که تبحر ویژه ای در انجام دادن یک سری از کارهای انسان دارد اما در مقابل در انجام بعضی از آن ها نیز عاجز است. در ادامه با خبرنگاران و مطالب شنیدنی همراه باشید. در ادامه مطلب یرا مطالعه اخبار ربات ها با ما همراه باشید.

14 شهریور 1401

صنایع دستی اصلی ترین سند هویت تاریخی ملت ها

سرپرست معاونت صنایع دستی استان یزد بر ضرورت همبستگی بیشتر برای رسیدن به اهداف والای سازمانی در حوزه صنایع دستی یزد تاکید نمود.

6 شهریور 1401

بهترین کاخ های سلطنتی دنیا

در این مطلب به معرفی هفت تا از بهترین کاخ های سلطنتی دنیا خواهیم پرداخت. کاخ های سلطنتی برای آن ساخته شدند تا نمایانگر ثروت و قدرت حاکمان آن باشند. بازدید از کاخ های سلطنتی مطمئنا تجربه تماشایی و شگفت انگیزی خواهد بود. با ما همراه باشید.

21 مرداد 1401

گران ترین گل های جهان را بشناسید!

برخی از آنها را تا به حال اصلا ندیده ایم و تعدادی دیگر از آنها …، ممکن است تعجب کنید که در این فهرست جای گرفته اند!

19 مرداد 1401

اعلام آخرین زمان ارسال آثار به جشنواره مد و لباس فجر

سرانجام زمان ارسال آثار به بخش های مختلف یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، از طریق دبیرخانه این رویداد روز پنجشنبه 26 خردادماه اعلام شد.

22 تیر 1401

معرفی فرودگاه بین المللی کیپ تاون

آشنایی با فرودگاه بین المللی کیپ تاونفرودگاه بین المللی کیپ تاون(Cape Town International Airport) در کشور آفریقای جنوبی به عنوان سومین فرودگاه بزرگ و پر فت و آمد قاره آفریقا نیز به شمار میرود. کیپ تاون اینترنشنال از جمله فرودگاه های خوش اقبالی در آفریقای جنوبی بوده...

19 خرداد 1401

کاشت بیش از 5 هزار اصله نهال در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: تا امروز بیش از 5 هزار اصله نهال در بیشتر نقاط شهر اردبیل کاشته شده است.

14 خرداد 1401

مدیرعامل بیمه ایران : مدل عملیاتی بیمه ایران برای تحقق اهداف در زمان های تعیین طراحی شد

خبرگزاری خبرنگاران- مدیر عامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران با تاکید بر اینکه بر اساس برنامه ریزی اجرا شده، یک جدول زمان بندی برای انجام کارها در بیمه ایران معین نموده ایم، گفت: بر همین اساس یک مدل عملیاتی طرح ریزی شده تا بتوانیم در زمان های تعیین و معین...

13 خرداد 1401

تک صدایی و خود محوری در باستان شناسی ما را به بیراهه خواهد برد

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تک صدایی و خود محوری در باستان شناسی ما را به بیراهه خواهد برد.

10 خرداد 1401

برترین هنرهای خیابانی در معروف ترین شهرهای جهان

هنرمندان بین المللی و بومی با فعالیت در حوزه هنر های خیابانی، توانسته اند برخی از شهر های جهان را به نمایشگاه خلاقانه ای تبدیل کنند که دارای جذابیت های خاص خود است.

28 فروردین 1401

انتقاد رئیس دانشگاه تهران از تمرکز شاخص های استخدامی بر تحصیلات و سابقه کار

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه توجه صرف به تحصیلات و یا سابقه کار برای انتخاب بهینه نیرو کافی نیست گفت: متأسفانه به جنبه های کارآفرینانه، خلاق محور و جنبه های روانی و انطباق ویژگی های رفتاری فرد با شغل توجهی نمی شود.

25 فروردین 1401

اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه مکانیزاسیون حوزه کشاورزی اختصاص یافته است.

18 فروردین 1401

افتتاح پارک موزه محمدخان دشتی در بوشهر

پارک موزه محمدخان دشتی در شهرستان دشتی، واقع در استان بوشهر به بهره برداری رسید.

14 اسفند 1400

هتل کرون پلازا فودان شانگهای

معرفی هتل کرون پلازا فودان شانگهایشانگهای شهر غول آسا و لبریز از جمعیت چین و بدون شک یکی از جذابترین شهرهای دنیاست، شهری که آسمانخراش های فراوانی را در خود جای داده است. اگر بخواهیم کلمه ای برای توصیف این شهر بکار ببریم، گران کلمه مناسبی است البته در...

11 اسفند 1400

نشست خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، نشست خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با هدف تشریح برنامه های این رویداد ملی-بین المللی یکشنبه بیست وششم دی ماه 1400 برگزار می گردد.

30 بهمن 1400

وای فای 7 چیست و چه تفاوتی با نسل های قبلی دارد؟

بیشتر کاربران به تجهیزات مربوط به اینترنت و ارتباطات بی سیم توجهی نمی نمایند و در نتیجه به روزرسانی آن ها هم در اولویت این افراد قرار ندارد. به عنوان مثال اگرچه در سال 2019 روترهای مبتنی بر وای فای 6 راهی بازار شده اند، ولی هنوز بسیاری از کاربران از این فناوری...

21 بهمن 1400

34درصد زوج های جوان در صف وام ازدواج

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سختگیری بانک ها برای پرداخت وام ازدواج، یکی از موانع پیش روی جوانان متقاضی ازدواج است.

15 بهمن 1400

سازه فضاکار و سازه فضایی و آنالیز انواع و کاربردها و کارخانه آسمان گستر

سازه فضاکار یا سازه فضایی به سازه هایی گفته می گردد که دارای یک ساختار سه بعدی، سبک و شبیه خرپا است و مانند میله های کوچکی می باشد که به صورت دقیق بر اساس اندازه فشاری که باید تحمل نمایند ساخته شده اند و سازه فضایی یا سازه فضاکار به هم متصل می شوند تا به...

7 بهمن 1400
تعداد: (68)