شایعاتی تازه در خصوص گلکسی نوت10 ، منتظر یک صفحه نمایش با نسبت تصویر 19:9باشید

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، بر اساس بعضی از شایعات دنیای موبایل قرار است صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوت 10 با نسبت تصویر 19: 9 رونمایی گردد این در حالی است که نوت9 دارای صفحه نمایش 18.5.9 است.

شایعاتی تازه در خصوص گلکسی نوت10 ، منتظر یک صفحه نمایش با نسبت تصویر 19:9باشید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پرچمدار نو سامسونگ در دو نسخه گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو عرضه خواهد شد که هر دو در نسخه های 4G و 5G هستند.

براساس شایعات، نوت 10 دارای یک صفحه نمایش 6.28 اینچی خواهد داشت و نسخه پرو نیز با ابعاد 6.75 دلار به دست علاقه مندان خواهد رسید.

با این مشخصات می توانیم حدس بزنیم با یک صفحه نمایش قدرتمند و فوق العاده با کیفیت رو به رو می شویم که رزولوشن 1،440 در x 3،040 پیکسلی دارد. جای شگفتی نیست که این گوشی ها از اندروید پای 9 پشتیبانی می نمایند.

امسونگ میخواهد به صورت قابل توجهی از حاشیه های کنار قاب گلکسی نوت 10 بکاهد. هرچند این حرکت ما را متعجب نمی نماید، زیرا این شرکت همچون روال سال های قبل، تغییراتی را که در سری اس ایجاد نموده در سری نوت نیز لحاظ می نماید.

افزون بر این انتظار می رود که نمایشگر این گوشی هوشمند حفره ای داشته باشد که احتمالا در قسمت مرکزی نمایشگر قرار گرفته است.

منبع: انتخاب

به "شایعاتی تازه در خصوص گلکسی نوت10 ، منتظر یک صفحه نمایش با نسبت تصویر 19:9باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعاتی تازه در خصوص گلکسی نوت10 ، منتظر یک صفحه نمایش با نسبت تصویر 19:9باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید