شهرام ناظری : اشتیاق مردم برای هنر را ببینند و پند بگیرند

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، شهرام ناظری گفت: گاهی خود هنرمند نیز از روبرو شدن با جمعیت انبوهی که رو به روی او ایستاده اند، خجالت می کشد؛ همه این اشتیاق مردم برای هنر را ببینند و پند بگیرند.

شهرام ناظری : اشتیاق مردم برای هنر را ببینند و پند بگیرند

به گزارش ایسنا، به مناسبت روز ملی عطار؛ شهرام ناظری در سالن توانیر نیشابور به اجرای برنامه پرداخت؛ او پیش از اجرای خود مطرح نمود: شهرستان نیشابور یکی از مراکز تمدن بشر بوده و باعث افتخار من است که در شهرستان نیشابور هستم.

وی ادامه داد: نیشابور بزرگان زیادی را در دامان خود پرورانده و خطه شفیعی کدکنی و پرویز مشکاتیان است؛ گاهی اوقات خود هنرمند نیز از روبرو شدن با جمعیت انبوهی که رو به روی او ایستاده اند، خجالت می کشد؛ همه این اشتیاق مردم برای هنر را ببینند و پند بگیرند.

ناظری بیان نمود: من از استقبال پرشور مردم هنر دوست نیشابور شگفت زده شدم، در مکان های مختلف جهان و در سالن های پنج تا هفت هزار نفره نیز کنسرت داشتم اما اشتیاق مردم به هنر آن هم با این همه سختی و مشکل، بسیار برایم ارزشمندتر است.

وی گفت: خود ما نیز می دانیم که جو در استان خراسان، به خصوص قبلاً موافق هنر و موسیقی نبوده، اگرچه خوشبختانه به تازگی آرام تر شده و من از مسؤولان نیشابور و تمام کسانی که حسن نیت به خرج داده اند، سپاسگزاری می کنم که این افتخار را به من داده اند که در شهر عطار و خیام برنامه اجرا کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "شهرام ناظری : اشتیاق مردم برای هنر را ببینند و پند بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرام ناظری : اشتیاق مردم برای هنر را ببینند و پند بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید