فریبرز عسکری: اقدام انگلیسی ها به تیم ضربه زد، امیدوارم مردم ما را ببخشند

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه فکرش را نمی کردیم انگلیس به عنوان میزبان رقابت های جهانی تا این حد برای تیم ایران حاشیه درست کند، گفت: زحمات زیادی برای کسب موفقیت کشیدیم اما از اینکه نتوانستیم مردم را شاد کنیم ناراحتیم.

فریبرز عسکری: اقدام انگلیسی ها به تیم ضربه زد، امیدوارم مردم ما را ببخشند

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، فریبرز عسکری درباره شکست سروش احمدی در دیدار فینال رقابت های قهرمانی دنیا برابر شوای ژائو دارنده مدال طلای المپیک 2016 از چین اظهار کرد: متاسفانه سروش در این مبارزه برابر قهرمان المپیک نتوانست شایستگی و توانایی بالای خود را بخوبی نشان بدهد و مقهور قدرت این تکواندوکار عنوان دار و باتجربه شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره نتایج تیم ملی در این رقابت ها که با یک نقره و یک برنز همراه بود، گفت: شاید نتایج خوبی کسب نشد اما شیرازه تیم ما با کارشکنی انگلیسی ها در اعزام تکه پاره تیم از هم پاشید. خودمان را برای هر اتفاقی آماده نموده بودیم اما هرگز فکر این را نمی کردیم که بخواهند در دادن ویزا اینچنین با تیم ایران تا نمایند و به بعضی از اعضای تیم در آخرین لحظه ویزا بدهند و برای 2 ملی پوش ما هم ویزا صادر ننمایند.

وی اضافه کرد: مجموع این حواشی لطمه بزرگی به تیم ما زد و باعث شد نتایجی که بدنبال آن بودیم بدست نیاید. باید با تمرکز بدنبال کسب موفقیت در مسابقات آینده باشیم و این نتایج را جبران کنیم.

عسکری اعلام کرد: امیدوارم هموطنان ما را ببخشند اما شرایطی رقم خورد که بچه ها نتوانستند شایستگی های خود را آنطور که باید به نمایش بگذارند تا جایی که فکر می کنم با وجود این حجم از حواشی نتیجه چندان بدی نگرفتیم.

وی با اشاره به عدم صدور ویزا برای میرهاشم حسینی بخت نخست کسب مدال طلای دنیا گفت: پیش از مسابقات معین بود که میرهاشم قبل از سکو به حریف انگلیسی خود برخورد می کرد. او 7 ماه پیش این حریف را شکست داده بود و در این مسابقات شرایطی را رقم زدند تا او نتواند در رقابت ها شرکت کند. در نهایت هم در غیاب میرهاشم حسینی، حریف انگلیسی به مدال طلای دنیا رسید.

سرمربی تیم ملی تکواندو توضیح داد: بچه ها همگی برای کسب موفقیت شبانه روزی ماه ها زحمت و سختی کشیدند اما از اینکه با وجود این زحمات نتوانستیم دل مردم را شاد کنیم ناراحتیم و امیدوارم بتوانیم در مسابقات پیش رو جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فریبرز عسکری: اقدام انگلیسی ها به تیم ضربه زد، امیدوارم مردم ما را ببخشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبرز عسکری: اقدام انگلیسی ها به تیم ضربه زد، امیدوارم مردم ما را ببخشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید