فعالیت مجازی آکادمی های هنری مناطق قرمز استان زنجان

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، خبرنگاران/زنجان معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سینماها و آکادمی های هنری مناطق قرمز تعطیل هستند.

فعالیت مجازی آکادمی های هنری مناطق قرمز استان زنجان

ایرج داوودبیگی در گفت وگو با وبلاگ ورزشی ها، در رابطه با شرایط سینماها و آکادمی های هنری استان زنجان، اظهار کرد: همه آکادمی ها و موسسات هنری مناطق قرمز استان زنجان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و فقط می توانند به صورت مجازی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سینماها در مرکز استان واقع هستند و مرکز استان هم در شرایط قرمز واقع شده است، این تعطیلی شامل سینماها نیز است. البته سینماهای سیار استان که در شهرستان های خرم دره و قیدار فعالیت می نمایند نیز، تعطیل هستند.

این مسئول در رابطه با فعالیت آکادمی ها در مناطق زرد نیز، توضیح داد: آکادمی ها و موسسات هنری مناطق زرد استان نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

داوودبیگی در رابطه با تعداد آکادمی های هنری استان زنجان، ادامه داد: در حال حاضر 47 آکادمی آزاد هنری، 3 آکادمی سینمایی، 7 موسسه تک منظوره هنری، 7 موسسه فیلم سازی و 4 مزون لباس در استان فعالیت می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فعالیت مجازی آکادمی های هنری مناطق قرمز استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت مجازی آکادمی های هنری مناطق قرمز استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید