قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار عید نوروز همدان نوسان ندارد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، رئیس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان گفت: در بازار عید نوروز هیچ گونه افزایش نرخ مرغ و تخم مرغ نخواهیم داشت.

قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار عید نوروز همدان نوسان ندارد

جواد عاشوری گفت: به علت جوجه ریزی مناسب و کافی در واحد های مرغداری استان، گوشت مرغ به مقدار لازم فراوری و عرضه می گردد و در این خصوص کمبودی وجود ندارد.

در بازار عید نوروز هیچ گونه افزایش نرخ مرغ و تخم مرغ نخواهید داشت و این 2 ماده غذایی به وفور در بازار وجود دارد و با نرخ ثابت تا خاتمه سال عرضه می گردد.

او گفت: قیمت عرضه گوشت مرغ در کشتارگاه 28 هزار و 500 تومان و برای مصرف کننده 31 هزار تومان است و بعضی برند های خارج از استان با احتساب کرایه حمل 32 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.

عاشوری گفت: عرضه گوشت مرغ به صورت مستمر و هماهنگ در واحد های صنفی، فروشگاه ها و غرفه های تعیین شده انجام می گردد و در صورت احتیاج مرغ منجمد توزیع خواهد شد.

رئیس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان گفت: مرغ منجمد به مقدار کافی ذخیره سازی شده و برای تعادل بخشی به بازار از امروز در سطح فروشگاه ها و بازارچه های شهرداری به مقدار روزانه 15 تا 20 تن شروع شده است.

به گفته او، روزانه بین 50 تا 70 تن گوشت مرغ در شهرستان همدان و 180 تا 200 تن در سطح استان مصرف می گردد که چهار کشتارگاه استان وظیفه کشتار و تامین این مقدار را به عهده دارند.

او گفت: نرخ تخم مرغ در بازار عید نوروزثابت خواهد بود و باهر کیلو 18 هزار تومان از مرغداری خریداری و با نرخ 19 هزار تومان در عمده فروشی ها مبادله و با قیمت 21 هزار تومان به دست مشتری می رسد.

منبع ایرنا

وبلاگ ورزشی ها همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار عید نوروز همدان نوسان ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار عید نوروز همدان نوسان ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید