محدودیت تردد وسایل حمل و نقل سنگین در هفته اول مهرماه

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از محدودیت تردد وسایل حمل و نقل سنگین در آستانه بازگشایی مدارس بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان اطلاع داد.

محدودیت تردد وسایل حمل و نقل سنگین در هفته اول مهرماه

افضلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از محدودیت تردد وسایل حمل و نقل سنگین در آستانه بازگشایی مدارس اطلاع داد و گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان در هفته اول مهرماه به منظور انظباط بخشی به ترافیک شهری، تردد وسایل حمل و نقل سنگین از قبیل؛ کامیون، کامیونت و وانت بار ها از ساعت 6 الی 9 صبح محدود می گردد.

او می گوید: این مهم در راستای حفظ امنیت شهروندان بویژه دانش آموزان و بعلاوه کاهش بار ترافیک صبحگاهی در سطح شهرستان های استان به ویژه کلانشهر کرج و شهرستان فردیس که دارای بیشترین جمعیت دانش آموزی است، انجام می گردد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز جمعیت دانش آموزی استان البرز را 530 هزار نفر اظهار داشت و اضافه نمود: از این اندازه 70 درصد دانش آموزان در نوبت صبح مشغول به تحصیل خواهند شد که با توجه به آمار بالای آن سعی می گردد تمامی امکانات و خدمات رفاهی با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی استان در اختیار والدین و دانش آموزان قرار گیرد تا شروع سال تحصیلی با شکوه و در کمال امنیت برگزار گردد.

او می گوید: در حال حاضر 103 نقطه حادثه خیز استان شناسایی شده که از این تعداد، 45 نقطه اصلاح شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

وبلاگ ورزشی ها البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "محدودیت تردد وسایل حمل و نقل سنگین در هفته اول مهرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت تردد وسایل حمل و نقل سنگین در هفته اول مهرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید