مربی ماشین سازی: تراکتورسازی برادر بزرگ تر ماست، جدایی کریمی روی ما تاثیر گذاشت

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سرمربی ماشین سازی از باقیماندن سه امتیاز در تبریز ابراز خوشحالی کرد و گفت: تراکتورسازی هم برادر بزرگ تر ماست و به آنها تبریک می گوییم.

مربی ماشین سازی: تراکتورسازی برادر بزرگ تر ماست، جدایی کریمی روی ما تاثیر گذاشت

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، تراکتورسازی تبریز موفق شد داربی این شهر را با حساب دو بر یک پیروز گردد و سه امتیاز به اندوخته های خود اضافه کند.

یوسف بخشی زاده مربی ماشین سازی در نشست خبری پس از بازی با ابراز خوشحالی از باقیماندن سه امتیاز این دیدار در شهر تبریز گفت: روز گذشته به هواداران قول داده بودم که یک بازی خوب را مشاهده خواهند کرد. از همه بازیکنانم راضی هستم. دست ما برای این بازی خالی بود. تراکتورسازی برادر بزرگ ماست و همه مشاهده کردند که بازیکنان ما شرافتمندانه بازی کردند.

مربی ماشین سازی خاطر نشان کرد: بازیکنان ما از نظر بدنی ضعیف تر بودند. ما مجبور شدیم از چند بازیکن جوان استفاده کنیم چرا که بازیکنان کمی را در اختیار داریم. جو استادیوم برای بازیکنان جوان ما سنگین بود. بضاعت ما در همین حد بود و از بازیکنانم راضی هستم. ما قبل از آغاز فصل برنامه ریزی خوبی نداشتیم و فقط یک دیدار تدارکاتی برگزار کردیم.

او با اشاره به انتخاب رضا مهاجری به عنوان سرمربی جدید ماشین سازی اظهار کرد: او از بازی بعد راهنمایی تیم را برعهده می گیرد. باید ببینیم چه برنامه هایی را مدنظر دارد.

بخشی زاده درباره گل هایی که تیمش از تراکتورسازی دریافت کرد، اعلام کرد: گل های تراکتورسازی روی بی تجربگی بازیکنان ما رقم خورد و در ادامه شیرازه تیممان از هم پاشید.

سرمربی ماشین سازی در واکنش به حمایت طرفداران تراکتورسازی از او و تیمش اعلام کرد: این هواداران بهترین هواداران جهان هستند. باید قدردان آنها باشیم. ماشین سازی و تراکتورسازی برای مردم فرقی ندارند اما تراکتورسازی تیم اول شهر است. تماشاگران ما شور و شوق فراوانی دارند و از مسئولین می خواهم امکانات لازم را برای آنها فراهم نمایند. پس از اتمام بازی و در مسیر بازگشت به هتل همچنان هواداران را در حال خروج از استادیوم می بینم که این موضوع بخاطر کمبود امکانات است.

او همچنین با تشکر از زحمات فیروز کریمی که به تازگی از سوی هیات مدیره ماشین سازی کنار گذاشته گردیده، اعلام کرد: او برای این تیم خیلی زحمت کشید. جدایی او از نظر روحی و روانی روی تیم تاثیر گذاشت و من کوشش کردم تا این مشکل را حل کنم وگرنه تیم ما همچنان روی برنامه های فنی فیروز کریمی بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مربی ماشین سازی: تراکتورسازی برادر بزرگ تر ماست، جدایی کریمی روی ما تاثیر گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی ماشین سازی: تراکتورسازی برادر بزرگ تر ماست، جدایی کریمی روی ما تاثیر گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید