می توانستیم برنده بازی باشیم، ذوب آهن با 11 نفر دفاع کرد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، فراز کمالوند عصر پنجشنبه در نشست خبری مسابقه تیم های پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان گفت: از مردم خونگرم و مهمان نواز جم تشکر می کنم که در این چند روز مهربانی را در حق ما تمام کردند و امیدواریم با ساختن یک تیم خوب تماشاگران را راضی نگه داریم.

می توانستیم برنده بازی باشیم، ذوب آهن با 11 نفر دفاع کرد

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ تیمی از 18 بازیکن در فصل بعد 16 بازیکن را از دست بدهد، گفت: 95 درصد از بازیکنان بزرگسالان تیم در سال گذشته را از دست دادیم و با استفاده از بازیکنان لیگ یکی و چند بازیکن باتجربه پا به لیگ برتر گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه ارزان ترین تیم مسابقات لیگ برتر هستیم، افزود: در دو هفته ابتدایی قرعه سختی به ما خورده است ولی بازیکنان نشان دادند که از هیچ تیمی کمتر نیستند و در هر دو بازی مستحق پیروزی بودیم.

وی اعلام کرد: در 25 دقیقه آخر سراپا حمله بودیم. امروز سه مهاجم خود را نداشتیم و عملا بدون مهاجم بودیم. با اضافه شدن بازیکنان تیم جان تازه ای می گیرد و از هفته های چهارم و پنجم تیم بهتر می گردد. در ضربات آخر باید بهتر استفاده کنیم و چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم.

کمالوند با بیان اینکه نمی توانیم در خصوص داوری صحبت کنیم، توضیح داد: فردا باشگاه به صورت رسمی و از مجاری قانونی نسبت به داوری اقدام خواهد نمود.

وی ادامه داد: تعدادی از بازیکنانی که از لیگ یک به تیم ما آمده اند، خیلی خوب بوده اند و کارهای خوبی کردند. مهدی ترکمان، شفیعی و . . . خیلی خوب کار کردند. تیم پارس جنوبی تیمی نیست که به سادگی به تیمی ببازد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعلام کرد: در شهر جم همه سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم تیمی را درست کنیم که مردم راضی باشند. افتخار می کنم که مربی تیمی هستم که این طرفداران خونگرم و دوست داشتنی دارد.

وی گفت: تیم ذوب آهن تیم بسیار خوبی است ولی امروز مستحق پیروزی بودیم. آینده تیم را خیلی خوب می بینم و در بازی های آینده خیلی بهتر خواهند شد. در هر دو بازی اول خود پا به پای این دو تیم بازی کردیم و برتر بودیم.

کمالوند با تقدیر از مدیریت منطقه ویژه پارس افزود: مدیریت مجموعه باشگاه از همه ظرفیت ها برای برطرف مسائل تیم استفاده نموده است و در هفته آینده شاهد تزریق بخشی از قرارداد بازیکنان خواهیم بود.

وی اعلام کرد: امروز خیلی خوشحالم که تماشاگران از عملکرد ما راضی بودند و از نحوه بازی تیم ما راضی بودند. در نیمه دوم ذوب آهن با 11 نفر دفاع می کرد و بیانگر این است که خوب بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: امروز مثل جنگ جویی بودیم که شمشیر نداشت. محمد ابراهیمی مهره تاثیرگذار ما است که از نظر انگشت پا مشکل داشت و از بازی بعد در خدمت تیم است.

وی گفت: هافبک ما یک کارت زرد گرفت و دست و پا بسته بازی کرد که این موضوع کار را برای ما سخت کرد. نیمه دوم در 25 دقیقه آخر کاملا به بازی مسلط بودیم و اگر بازی چند دقیقه دیگر ادامه داشت می توانستیم گل پیروزی را هم بزنیم.

کمالوند با بیان اینکه منصوریان آینده درخشانی در فوتبال ایران دارد و باید سرمربی تیم ملی گردد، گفت: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و نتایج خوبی گرفته است.

وی با بیان اینکه جو استادیوم بسیار عالی بود و لذت بردیم، گفت: تیم ما مشکل هماهنگی دارد و در هفته های بعد خیلی بیشتر خواهد شد. از بازیکنان بومی در آینده بیشتر استفاده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "می توانستیم برنده بازی باشیم، ذوب آهن با 11 نفر دفاع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانستیم برنده بازی باشیم، ذوب آهن با 11 نفر دفاع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید