هدفم کسب مدال جهانی در رده بزرگسالان است، تجربیات خوبی کسب کردم

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، پویا دادمرز عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 55 کیلوگرم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اضافه نمود: با توجه به اینکه وزن من جز اوزان المپیکی نیست، هدفم کسب مدال طلا در رقابت های جهانی سال آینده است.

هدفم کسب مدال جهانی در رده بزرگسالان است، تجربیات خوبی کسب کردم

دارنده مدال طلای جوانان دنیا گفت: تجربه خوبی را از رقابت های دنیای و آسیایی در رده های سنی مختلف به دست آوردم و اکنون در پی کسب افتخار در رده سنی بزرگسالان هستم.

دادمرز توضیح داد: هم اکنون 57 کیلوگرم وزن دارم و برای حضور در وزن 55 کیلوگرم مشکل خاصی ندارم و تمام کوشش خود را می کنم تا با جلب نظر کادر فنی و از پیش رو برداشتن مدعیان، صاحب پیراهن تیم ملی شوم.

وی در خصوص شرایط تمرینات گفت: تمرینات مرحله به مرحله بهتر و فشار آن بیشتر می گردد، البته تمرکز کادر فنی روی کسب سهمیه و حضور در المپیک است اما کشتی گیرانی که در اوزان المپیکی نیستند هم می توانند از این شرایط اردویی به برترین نحو برای آماده سازی خود استفاده نمایند.

دادمرز ادامه داد: رقابت های دنیای سال 2021، دو ماه پس از المپیک توکیو برگزار می گردد و تا آن موقع حدود 8 ماه زمان برای رسیدن به شرایط آرمانی داریم.

این کشتی گیر خوزستانی در خاتمه در خصوص شرایط برگزاری اردوها گفت: اردوها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و قرنطینه برگزار می گردد و فدراسیون تمامی شرایط را مهیا نموده تا بتوانیم به برترین نحو ممکن به تمرینات خود ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هدفم کسب مدال جهانی در رده بزرگسالان است، تجربیات خوبی کسب کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفم کسب مدال جهانی در رده بزرگسالان است، تجربیات خوبی کسب کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید