هشت اثر به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان راه یافت

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، رئیس انجمن نمایش استان سمنان گفت: هشت اثر مشروط به اصلاح نکات فنی و تکنیکی هیات داوران به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان در آبان 1400 راه یافت.

هشت اثر به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان راه یافت

به گزارش گروه استان های وبلاگ ورزشی ها از سمنان،رحیم موسوی رئیس انجمن نمایش استان سمنان با اشاره به نام آثار راه یافته به جشنواره تئاتر استان سمنان گفت : نمایش ماشین نشینها به کارگردانی حسن سرچاهی و شانس در می زند اثر احمدعلی عرب از شاهرود، با من به جهنم بیا به کارگردانی حسام خلیل نژاد و پشت بام اثر رضا فوادی از دامغان، موزه مرگ اثر محمدجواد بشارت، راز شکست فاتحان به کارگردانی محمدعلی دانشگر و رؤیای امریکایی اثر شهرام آذرمهر از سمنان و سکوت به کارگرداتی پویا شهرابی از گرمسار آثار راه یافته به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان هستند.

او اضافه نمود: نماینده هیات داوران شاهرود و دامغان محمد عرب اسدی، نماینده هیات داوران سمنان محمدمهدی مرادی حقیقی و نماینده هیات داوران گرمسار بابک صبوری است.

موسوی بیان نمود: کارگردانان آثار با تماس با نماینده داوران شهرستان خود، موارد اصلاحی را دریافت و با نظارت آن نماینده به منظور ارتقاء سطح کیفی آثار نسبت به برطرف اشکالات و نواقص کار اقدام می نمایند.

رئیس انجمن نمایش استان سمنان گفت: تاریخ برگزاری جشنواره تئاتر استان سمنان از بازه هفتم تا نهم آبان 1400 به دوازدهم تا چهاردهم آبان منتقل شد.

14 اثر نمایشی، 27 تا 30 مهر 1400 برای حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان بازبینی شد.

انتهای پیغام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هشت اثر به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت اثر به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید