تئاتر

وقتی سینما رفتن برای خانم ها ممنوع بود! نمایش خصوصی فیلم برای بانوان خاص

روزگاری سینما رفتن برای خانم ها ممنوع بود و هیچ بانویی جرأت نمی کرد از کنار سالن های سینما رد شود؛ چه رسد به اینکه بخواهد وارد سینما شده و فیلم ببیند، چون نه تنها مسئولان سینما، بلکه تماشاچی ها با جنجال او را بیرون می کردند.

30 شهریور 1401

دریاچه بیوک شور در باکو

باکو، مرکز جمهوری آذربایجان و بزرگ ترین بندر این کشور است. این شهر در غرب دریای خزر واقع شده است و منطقه ای نفت خیز می باشد. باکو با داشتن پارک های ساحلی مجذوب کننده و برگزاری برنامه های متنوع شاد، گردشگران زیادی دارد. می خواهیم درباره یکی از جاذبه های...

5 اردیبهشت 1401

فینال مسابقه بیست شو را در رادیو صبا بشنوید

مسابقه بیست شو این روز ها با رقابت شرکت کنندگانی که به مرحله نهایی راه یافته اند و فینالی شده اند برگزار می گردد.

3 اردیبهشت 1401

دفتر نمایندگی سازمان جهانی گردشگری در همدان دایر می گردد

دفتر نمایندگی سازمان جهانی گردشگری به ایران داده شده که مقرر شد یک مدت در تهران پردازش گردد و سپس به همدان واگذار خواهد شد.

30 فروردین 1401

7 فیلم برتر پیتر باگدانوویچ؛ از اولین های موج نوی هالیوود (فیلمساز زیر ذره بین)

اگر سینما یک شهر بود، پیتر باگدانوویچ قطعا شهردار آن به شمار می رفت. حقیقت زندگی او در یک کلمه خلاصه می شود: سینما. پیتر باگدانوویچ تمام زندگی خود را در حوالی سینما گذراند و هیچ گاه از این عشق نخستین خود دور نشد. تحت تأثیر موج نویی ها در فرانسه، از ابتدای...

26 بهمن 1400

تور مجازی: آبشارهای ایسلند

به عقیده خیلی ها، در طبیعت هیچ چیز عجیب تر و هیجان انگیز تر از آبشار نیست. یکی از زیباترین آبشارهای جهان، اسوارتیفوس (Svartifoss)، در پارک ملی اسکافتافل (Skaftafell National Park) در جنوب شرقی ایسلند واقع شده است که به آبشار سیاه معروف است. این آبشار بدون شک یکی از محبوب...

19 بهمن 1400

مسئولان نگاه حمایتی به حوزه تئاتر داشته باشند

خبرنگاران/کردستان دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر کردستان از مسئولان استانی خواهان نگاه حمایتی و ویژه به حوزه فرهنگ و هنر به ویژه تئاتر استان کردستان شد.

24 دی 1400

گواهینامه ثبت انجمن صنفی سراسری بازیگران تئاتر صادر شد

تهران(پانا) - انجمن صنفی سراسری بازیگران تئاتر که در تاریخ 26 شهریور ماه 1400 و پس از برپایی مجمع عمومی موسس و انتخاب هیات مدیره از سوی اعضا انجمن بازیگران خانه تئاتر حرکت صنفی خود را شروع نموده در هفته جاری گواهینامه ثبت انجمن صنفی خود را دریافت کرد.

23 دی 1400

هشت اثر به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان راه یافت

رئیس انجمن نمایش استان سمنان گفت: هشت اثر مشروط به اصلاح نکات فنی و تکنیکی هیات داوران به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان در آبان 1400 راه یافت.

2 آذر 1400

مرضیه برومند مهمان افتتاحیه کتاب باز شد

فصل پنجم کتاب باز با اعمال تغییراتی از امشب 15 شهریور با پخش اولین قسمت روی آنتن شبکه نسیم می رود که افتتاحیه فصل جدید است.

29 مهر 1399

چرا به خاطر بازی در معمای شاه پشیمان باشم؟

وقتی از بهمن دان بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون می پرسیم چرا نیستید؟ جواب های قابل توجهی می دهد. درباره سریال معمای شاه و نقش حسنعلی منصور صحبت می کند و حتی از سینما، تئاتر و تلویزیونِ فعلی و برخی از رفتار های سلبریتی ها گلایه می کند.

16 مرداد 1399

با جاذبه های گردشگری مینه سوتا آشنا شوید!

جاذبه های گردشگری مینه سوتامینه سوتا دوازدهمین ایالت عظیم آمریکا است و شمالی ترین ایالت این کشور پس از آلاسکا، به حساب می آید. مینه سوتا تنوع فرهنگی بسیاری دارد و مهاجران آفریقایی، اروپایی و آسیایی، کاملاً مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می نمایند. جاذبه...

15 خرداد 1399

خبرنگاران دادگاه قانون اساسی روسیه امکان ماندن پوتین در قدرت را پذیرفت

مسکو- خبرنگاران - دادگاه قانون اساسی روسیه طرح پیشنهادی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور برای اصلاح قانون اساسی که به وی امکان برای ادامه ریاست جمهوری پس از سال 2024 را می دهد، تایید کرد.

15 اردیبهشت 1399

پایکوبی اقوام ایرانی در پایتخت

همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری که از روز دوشنبه در تهران شروع شده، گروه های موسیقی و هنری بعضی استان ها به اجرای مراسم های آیینی و پایکوبی های محلی می پردازند.

29 فروردین 1399

بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت مبلمان ایران

اولین هفته ی زمستان سال جاری موعد برگزاری هم زمان دو نمایشگاه تخصصی است؛ بیست و نهمین نمایشگاه مبلمان منزل (Hofex Expo 2020) و نهمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری (Office Expo 2020).

27 دی 1398

جشن یکصدمین شماره انتشار خبرنگاران داستان برگزار می گردد

جشنی همزمان با انتشار یکصدمین شماره مجله خبرنگاران داستان با حضور اهالی فرهنگ و ادبیات ایران برگزار می گردد.

15 مرداد 1398

آنالیز وضعیت معیشتی هنرمندان در تلویزیون

از درآمد تا هنر عنوان برنامه جدید شبکه چهار سیماست که نگاهی مالی به هنر و وضعیت هنرمندان در رشته های مختلف هنری دارد.

9 مرداد 1398

شهری مدرن به نام اکباتان

سمیرا باباجانپور -خبرنگار: اینجا را آمریکایی ها نساختند. 41 سال پیش وقتی نخستین بلوک شهرک اکباتان یعنی بلوک C2 به فروش رسید و شهروندانی از نقاط مختلف تهران در آن ساکن شدند رحمان گلزار شبستری نفس راحتی کشید و لبخند به لب از اینکه توانسته بود نخستین شهرک...

13 تیر 1398