مسئولان نگاه حمایتی به حوزه تئاتر داشته باشند

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، خبرنگاران/کردستان دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر کردستان از مسئولان استانی خواهان نگاه حمایتی و ویژه به حوزه فرهنگ و هنر به ویژه تئاتر استان کردستان شد.

مسئولان نگاه حمایتی به حوزه تئاتر داشته باشند

فاتح بادپروا امروز (30آبان) در مراسم اختتامیه سی ودومین جشنواره تئاتر استان کردستان اظهار کرد: همیشه در انجمن تئاتر استان کردستان کوشش نموده ایم که نماینده شایسته ای برای هنرمندان باشیم.

بادپروا اضافه نمود: بعد از اعلام فراخوان برگزاری سی ودومین جشنواره تئاتر استان کردستان،21 اثر برای شرکت در این جشنوار اعلام حضور کردند که از این تعداد 11 اثر به وسیله ترکیب هیات بازبین متشکل از محمد درند از کرمانشاه، فاروق حسن پور، نیره مردی، غلامرضا همتیان و سامان سیدابراهیمی به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

وی مطرح کرد: در ابتدا قرار بر این بود که تنها 8 کار به مرحله نهایی راه پیدا نمایند اما باتوجه به نظرات هیات داوران و حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی به 11 کار رسید.

بادپروا اضافه نمود: گرچه به علت محدودیت بودجه انجمن نتوانستیم آنچنان که شاید و باید به لحاظ اقتصادی از هنرمندان حمایت کنیم، اما سعی نموده ایم بودجه دریافتی را به صورت صددرصدی و عادلانه در بین همه شهرستان ها توزیع کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسئولان نگاه حمایتی به حوزه تئاتر داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان نگاه حمایتی به حوزه تئاتر داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید