با جاذبه های گردشگری مینه سوتا آشنا شوید!

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، جاذبه های گردشگری مینه سوتا

مینه سوتا دوازدهمین ایالت عظیم آمریکا است و شمالی ترین ایالت این کشور پس از آلاسکا، به حساب می آید. مینه سوتا تنوع فرهنگی بسیاری دارد و مهاجران آفریقایی، اروپایی و آسیایی، کاملاً مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می نمایند. جاذبه های گردشگری مینه سوتا باعث شده، بسیاری سرمای استخوان سوز را به جان بخرند و برای گذراندن تعطیلات راهی این ناحیه و جاذبه های طبیعی آن شوند.

با جاذبه های گردشگری مینه سوتا آشنا شوید!

در ادامه به معرفی جاذبه های گردشگری مینه سوتا می پردازیم، پس اگر دوست دارید درباره این ایالت شمالی بیش تر بدانید، با وبلاگ ورزشی ها سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی و رزرو هتل ، همراه باشید.

کلیسای سنت پائول

کلیسای سنت پائول در سال 1900 در ایالت مینه سوتا ساخته شد و در حال حاضر علاوه بر عبادتگاه، به عنوان منطقه ای زیارتی و یکی از جاذبه های گردشگری مینه سوتا، محسوب می گردد.

معماری بی نظیر این کلیسا یکی از عواملی است که بسیاری از گردشگران را راهی آن می نماید. کلیسای سنت پائول قابلیت اسکان هم زمان 3000 نفر را دارد و بازدید از آن برای عموم آزاد است اما در حین مراسم های مذهبی مانند عشای ربانی، از ورود جهانگرد ها جلوگیری به عمل می آید.

تورهای گردشگری می توانند در ساعت یک بعد از ظهر روزهای سه شنبه تا آدینه، به مدت یک ساعت از این کلیسای تاریخی بازدید داشته باشند و تا حد بسیار زیادی با تاریخ و فرهنگ اهالی مینه سوتا، آشنا شوند.

پارک ملی Voyageurs

پارک ملی Voyageurs یکی از مناطق حفاظت شده حیات وحش است که زیبایی های طبیعی و تاریخی را به هم پیوند می زند.

پارک Voyageurs در نزدیکی آب واقع شده است و به همین علت ایده آل ترین مکان برای کمپینگ، ماهی گیری، قایق سواری و… است. همچنین پارک ملی Voyageurs محل زندگی بسیاری از گونه های نادر جانوری مانند انواع خرس، روباه، گوزن، گرگ و… است و به همین علت در گذشته یکی از اصلی ترین مراکز پوست جهان به شمار میرفت، به گونه ای که تجار فرانسوی و کانادایی با یکدیگر رقابت تنگاتنگی بر سر خزهای این منطقه داشتند.

بنابراین در سفر به این ایالت، سر زدن به پارک ملی Voyageurs، به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری مینه سوتا را در برنامه سفر خود قرار دهید.

مرکز بین المللی گرگ ها

این مرکز در نزدیکی شهر الی واقع شده است و مرکزی برای نگهداری گونه های مختلف گرگ های زنده در سرتاسر جهان است؛ بنابراین در این مرکز می توانید گونه های در معرض انقراض گرگ ها را از نزدیک ببینید.

مرکز بین المللی گرگ ها علاوه بر این که یک مرکز تحقیقاتی است، به عنوان مکانی برای برگزاری دوره های آموزشی و ورکشاپ های گوناگون نیز استفاده می گردد. از جمله این دوره ها می توان به دوره های آموزشی عکاسی از گرگ ها، بازدید های یک روزه، کارگاه های آموزشی ارتباط با گرگ ها و… اشاره نمود.

در هر صورت اگر از عشاق محیط زیست و گونه های مختلف گرگ ها هستید، این جاذبه گردشگری در مینه سوتا، می تواند ایده آل شما باشد.

ساختمان دولتی ایالت مینه سوتا

این ساختمان یکی از قدیمی ترین بناهای ساخته شده در ایالت مینه سوتا است که از ارزش تاریخی بسیاری برخوردار است. ساختمان دولتی، بین سال های 1896 تا 1905 ساخته شده است و بازسازی آن بین سال های 2013 تا 2017، شکوه و زرق و برق سابق را به آن برگردانده است.

بازدید از ساختمان دولتی و معماری باشکوه آن برای عموم آزاد است و به همین دلیل یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری مینه سوتا به حساب می آید. یکی از اصلی ترین جاذبه های آن، مجسمه ارابه طلایی است که در ورودی این ساختمان واقع شده است.

فانوس دریایی Split Rock

فانوس دریایی Split Rock در 20 مایلی شمال شرقی بندرگاه دریاچه Superior واقع شده است و در سال 1915 برای محافظت از دریاچه ساخته شد و شامل برج مراقبت، منطقه حصار کشی شده، چراغ و خانه نگهبانی است.

در حال حاضر این فانوس دریایی زیبا یکی از جاذبه های گردشگری مینه سوتا و یکی از مناسب ترین مکان ها برای پیاده روی و گشت و گذار است. همچنین در طول زمستان جهت های ویژه ای برای حمل دوچرخه مشخص شده است.

مرکز خرید آمریکا

این مرکز خرید در نزدیکی کلیسای سنت پائول و در حومه Bloomington واقع شده است. این مرکز خرید آمریکا در سال 1992 افتتاح شد و در زمان خود عظیم ترین مرکز خرید آمریکا و یکی از جاذبه های گردشگری مینه سوتا، لقب گرفت.

این مرکز علاوه بر دارا بودن بیش از 500 فروشگاه و ده ها رستوران، امکانات دیگری نظیر سالن های سینما و تئاتر، هتل و… را نیز دارا می باشد. هر ساله بیش از 400 رویداد فرهنگی در این مرکز اتفاق می افتد که ازجمله آن ها می توان به مراسم های سخنرانی و پایکوبی اشاره نمود.

خلاصه

مینه سوتا یکی از ایالت های شمالی و سرد آمریکا است که از جاذبه های طبیعی و گردشگری بی نظیری برخوردار است. جاذبه هایی که می تواند طیف وسیعی از سلایق مختلف را پوشش دهد.

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به مینه سوتا چارتری و سیستمی به سایت وبلاگ ورزشی ها مراجعه کرده و سفری لذت بخش را تجربه نمایید.

منبع: سفرمی

به "با جاذبه های گردشگری مینه سوتا آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جاذبه های گردشگری مینه سوتا آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید