گواهینامه ثبت انجمن صنفی سراسری بازیگران تئاتر صادر شد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، تهران(پانا) - انجمن صنفی سراسری بازیگران تئاتر که در تاریخ 26 شهریور ماه 1400 و پس از برپایی مجمع عمومی موسس و انتخاب هیات مدیره از سوی اعضا انجمن بازیگران خانه تئاتر حرکت صنفی خود را شروع نموده در هفته جاری گواهینامه ثبت انجمن صنفی خود را دریافت کرد.

گواهینامه ثبت انجمن صنفی سراسری بازیگران تئاتر صادر شد

ثبت انجمن در روزنامه رسمی کار و کارگر آگهی شده که طبق آن آمده است بر اساس مدارک ارسالی تشکل مذبور در تاریخ 26/6/1400 به شماره 3333112 در اداره کل سازمان های کارگری و کارفرمایی ثبت شده و اسامی اعضا اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرسان به مدت دو سال به توضیح زیر است.

اکبر ایرج حسنی راد رییس هیات مدیره، علی اصغر همت نایب رییس و خزانه دار، نرجس(فرزانه) نشاط خواه تهرانی دبیر و عضو اصلی هیات مدیره، مریم کاظمی ، هوشمند هنرکار ، لطف اله(بهزاد) فراهانی و مریم رحیمی اعضا اصلی هیات مدیره ، رویا بختیاری ، شهره سلطانی و علی یعقوب زاده اعضا علی البدل هیات مدیره هستند.

مجید ستایش ، حامدعلی آقایی بازرسان اصلی و فرهاد شریفی قلعه بازرس علی البدل هستند.

به استناد ماده 22 اساسنامه و صورتجلسه 29/6/1400 هیات مدیره ، کلیه اسناد اداری و اوراق عادی با امضا رئیس هیات مدیره یا دبیر ممهور به مهر تشکل و کلیه اسناد اقتصادی ، اوراق بهادار و قراردادهای تعهدآور که به تصویب هیات مدیره رسیده باشند با امضا مشترک مسئول امور اقتصادی(خزانه دار) یا رییس هیات مدیره به همراه دبیر و ممهور به مهر تشکل معتبر خواهد بود.

گفتنی است که هیات مدیره انجمن صنفی طی یازده جلسه پی در پی خود سرفصل های تکمیل مدارک فعالیت شغلی اعضا ، درخواست های تازه عضویت ، چگونگی عضویت بازیگران سراسر کشور و آنالیز آیین نامه های داخلی این تشکل صنفی را نیز در دستور کار داشته است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "گواهینامه ثبت انجمن صنفی سراسری بازیگران تئاتر صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواهینامه ثبت انجمن صنفی سراسری بازیگران تئاتر صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید