هشت پویانمایی کانون پرورش فکری در یک بسته ویژه نمایش داده می گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، هشت پویانمایی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سی و سومین جشنواره فیلم های بچه ها و نوجوانان نمایش داده می گردد.

هشت پویانمایی کانون پرورش فکری در یک بسته ویژه نمایش داده می گردد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ورزشی ها، هشت فیلم پویانمایی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در یک بسته 95 دقیقه ای در جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان اصفهان نمایش داده می گردد.

این نمایش علاوه بر حضور 2 فیلم پویانمایی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در بخش مسابقه ملی و بین المللی جشنواره است.

در حال حاضر 2 فیلم پویانمایی قدم یازدهم ساخته مریم کشکولی نیا به 2 بخشِ ملی و بین الملل و پویانمایی بعله! (باچی) به کارگردانی مهین جواهریان به بخش ملی این دوره از جشنواره فیلم های بچه ها و نوجوانان اصفهان راه یافته است و به دلیل شیوع بیماری کرونا به وسیله شبکه های اینترنتی فیلیمو، نماوا و تیوا نمایش داده می گردد.

در همین حال دست اندرکاران جشنواره، هشت فیلم دیگر کانون را هم در یک مجموعه به وسیله همین سه شبکه به نمایش گذاشته اند.

این مجموعه فیلم ها شامل فیلم های این هم پول ماهی به کارگردانی محمدعلی حسین خان و مرتضی احمدوند، توکایی در قفس به کارگردانی مهرداد شیخان، زری زری کاکل زری به کارگردانی مهین جواهریان، زندگی مورچه ها به کارگردانی مهرداد شیخان، قلب مترسک به کارگردانی غلامرضا کزازی، کشاورز و ربات به کارگردانی عبدالله علیمراد، کیمیاگر به کارگردانی مهدی خرمیان و نقاش رومی به کارگردانی فاطمه گودرزی بعدازظهر چهارشنبه 30 مهر 1399 در شبکه تعاملی تیوا، بعدازظهر پنجشنبه یکم آبان در نماوا و بعد از ظهر آدینه 2 آبان در فیلیمو پخش می گردد.

سی وسومین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان از 27 مهر شروع شده است و تا 2 آبان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هشت پویانمایی کانون پرورش فکری در یک بسته ویژه نمایش داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت پویانمایی کانون پرورش فکری در یک بسته ویژه نمایش داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید