کاشت مژه والیوم روسی و مگا والیوم چگونه انجام می گردد؟

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، کاشت مژه در واقع به معنای اضافه کردن تعدادی اکستنشن به مژه های طبیعی فرد است که با هدف پرحجم تر کردن و زیباتر نشان دادن آن انجام می شود. این عمل دارای روش های متفاوتی است که کاشت کلاسیک و کاشت به روش والیوم از نمونه های آن هستند. در روش کلاسیک برای هر تار موی طبیعی و متناظر با آن، یک تار مژه مصنوعی در نظر گرفته می شود و روی آن نصب می شود. اما در روش کاشت مژه والیوم (volume) تعداد مژه های نصب شده محدود به یک عدد نبوده و تعداد آن می تواند تا 15 تار نیز افزایش پیدا کند.

کاشت مژه والیوم روسی و مگا والیوم چگونه انجام می گردد؟

والیوم در انگلیسی به معنای حجم است و واضح است که روش کاشت مژه والیوم نوع پرحجمی از کاشت مژه می باشد.

کاشت مژه والیوم روسی چگونه است؟

آیا تا حالا شده که ریملی را با شعار بسیار حجم دهنده بخرید اما موقع استفاده، انتظارتان از ریمل برآورده نگردد؟ ما در اینجا هستیم تا به شما بگوییم که داشتن مژه های زیبا و حجیم با استفاده از اکستنشن مژه والیوم و مگاوالیوم امکان پذیر است. این مژه های شگفت انگیز و جذاب، انتخاب افرادی هستند که می خواهند زیبایی را به چشمان شما ببخشند.

اکستنشن مژه کلاسیک باعث افزایش طول مژه می گردد اما به پرپشت شدن مژه یاری زیادی نمی کند اما این همان چیزی است که بسیاری از افراد به آن احتیاج دارند. اکستنشن والیوم یکی از روشهای زیبای کاشت محسوب می گردد که این روزها نسبت به سایر کاشت ها (کلاسیک و مگا والیوم) پرطرفدار تر است.

در این مدل و روش باید از مژه هایی با ضخامت 0/7 و یا 0/9 استفاده کرد که غالبا 0/7 مورد استفاده قرار می گیرد و در این روش باید فن سازی کنید؛ فن یعنی چسباندن چند تار مژه به یکدیگر که در قسمت انتهایی به هم وصل هستند و در راس با فاصله معین باز می شوند. در مدل والیوم از فن های دو تایی یعنی دو تار مژه چسبیده بهم که اصطلاحا 2D گفته می گردد و سه تایید 3D تا 6 تایی 6D استفاده می گردد بعد از ساختن فنها هر کدام از آنها روی یک تار مژه قرار می گیرد.

اینکه شما فن 2D بسازید یا 5D بسته به درخواست مشتری و سلیقه شماست یعنی اگر 2 تار بسازید حجم مژه ها کمتر و طبیعی تر دیده می شوند و اگر 5 تایی بسازید مژه ها پر تر و مشکی تر دیده می شوند. اندازه طول مژه ها بسته به مپ یا پلانی دارد که انتخاب میک نید یعنی پلانهایی مثل عروسکی، کیم کارداشیان سنجابی ،گرد و غیره که هر کدام دارای پلان خاص خود هستند.

فن های کاشت مژه والیوم روسی

این امر در خصوص همه انواع مختلف مژه ها اعمال می گردد. مقدار صحیحی از چسب مورد احتیاج است و مژه کار شما برای درک اهمیت این موضوع باید آموزش دیده باشد. چسب بیش از حد باعث می گردد که اکستنشن ها بسیار سنگین شوند و تمام اکستنشن ها و مژه های طبیعی شما به هم بچسبند.

ماندگاری کاشت مژه والیوم حدودا دو هفته است و در صورتی که کاشت مژه توسط مژه کار حرفه ای انجام گردد و از مواد مرغوب استفاده گردد می تواند از آن سه یا چهار هفته هم استفاده کرد.

کاشت مژه والیوم روسی در انواع مختلف

اکستنشن مژه مگاوالیوم چیست؟

مژه های مگاوالیوم بسیار شبیه به مژه هایی با حجم طبیعی است. اکستنشن مژه مگاوالیوم را اکستنشن مژه 12 بعدی نیز می نامند. این روش یکی از پرطرفدارترین روش های اکستنشن مژه است که باعث حجم دهی فوق العاده ایی به مژه های فرد می گردد. در زیر در خصوص آموزش اکستنشن مژه مگاوالیوم می خوانید.

انتخاب اکستنشن مژه مگاوالیوم برای افرادی که تمایل به داشتن مژه های خیلی پرپشت و کاملا مشکی دارند، بسیار مناسب است. در این روش از مژه های بیشتری نسبت به روش های دیگر استفاده می گردد. در اکستنشن مژه مگاوالیوم با توجه به ضخامت و قدرت تحمل مژه فرد، بین 7 تا 12 عدد مژه اکستنشن روی مژه های طبیعی او قرار می گیرد.

اکستنشن مژه مگاوالیوم یکی از پرطرفدارترین مدل های اکستنشن مژه در سراسر دنیا است و بسیاری از افرادی که خواستار مژه های پرپشت، بلند، مشکی و زیبا هستند از این نوع اکستنشن مژه استقبال می نمایند.

کاشت مژه مگا والیوم روسی

تفاوت بین مژه مگاوالیوم و مژه والیوم در این است که در این روش با چسباندن چند عدد مژه اکستنشن به هم، فن های بیشتری درست می نمایند.

مژه های مورد استفاده برای اکستنشن مژه مگاوالیوم بسیار نرم، نازک، سبک و ابریشمی هستند (کاشت مژه والیوم ابریشمی) و تا 50 درصد نیز از مژه های اکستنشن کلاسیک، بلندتر هستند. همچنین این مژه ها دارای طول ها، ضخامت ها و میزان فر های مختلفی هستند.

مدت زمان ماندگاری اکستنشن مژه مگاوالیوم نیز مانند روش های اکستنشن دیگر حدود چهار هفته است و بعد از دو هفته نیز فرد باید برای ترمیم مژه اکستنشن شده خود مراجعه کند.

مزایای کاشت والیوم چیست؟

  • عدم احتیاج به آرایش: به این معنی است که دیگر احتیاج به آرایش مداوم نخواهید داشت و همیشه چشمانی زیبا دارید. با این روش احتیاج مژه های شما به ریمل رفع می گردد که می تواند علاوه بر کاهش هزینه ها به سلامتی بیشتر چشم هایتان هم یاری کند.
  • نتیجه نهایی طبیعی: پس از آن که اکستنشن بر روی مژه های شما انجام شد، برخلاف استفاده از ریمل، نتیجه کار بسیار طبیعی به نظر خواهد رسید. این تارها اگر از برند معتبری باشند بسیار سبک و نازک هستند و در صورت نصب حرفه ای زیبایی خاصی را به مژه ها و چشم های شما می دهند.
  • کاشت مژه والیوم رنگی در روش والیوم بسیار دیدنی تر و جذاب تر خواهد شد.

عوارض کاشت مژه والیوم چیست؟

قطعا هر کاری می تواند در صورت رعایت نکردن شرایط مخصوص اش، عوارضی داشته باشد؛ علاوه بر هزینه بیشتر این روش و احتیاج به مراقبت بیشتر، ما قبلا در مطلب عوارض اکستنشن مژه چیست و چگونه می توان از آن پیشگیری کرد؟ کامل و جامعه به آنالیز عوارض کاشت مژه پرداخته ایم که پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی آن را مطالعه کنید.

سخن آخر

در تمامی موارد کاشت مژه، از ترکیب روش های اکستنشن کلاسیک و اکستنشن چند بعدی یا والیوم و مگاوالیوم بر حسب فرم چشم ها استفاده می گردد. به طور کلی چشم به سه قسمت فرضی تقسیم می گردد 1/3 بیرونی، میانی و داخلی؛ مثلا در روش کاشت نیمه انجام کاشت مژه به روش تار به تار روی گوشه بیرونی چشم انجام می گیرد یعنی کامل نیست. یا مثلا در روش کاشت اداری از سایزهای کوتاه برای خانم هایی که می خواهند خیلی طبیعی به نظر برسند استفاده می کنید. پس دقت کنید شما می توانید با عوض کردن سایزها خودتان مدل اختراع کنید و اسمش را هر چیزی بگذارید؛ همه این لغات در آموزش یک معنا دارد.

شما تا به حال تجربه کاشت مژه داشته اید؟ آیا آن را به دوستانتان توصیه می کنید؟ تجربیات خود را در پایین همین مطلب با ما در میان بگذراید. و در آخر پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال مژه های بلند طبیعی هستیدریال حتما از مطلب راه هایی برای افزایش رشد مژه دیدن بفرمایید.

منبع: مجله انگیزه

به "کاشت مژه والیوم روسی و مگا والیوم چگونه انجام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشت مژه والیوم روسی و مگا والیوم چگونه انجام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید