کرونا ، زنجان شرایط خوبی ندارد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، فرماندار شهرستان زنجان گفت: با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بسیاری از مردم، نگران شیوع موج دوم این ویروس در زنجان هستیم و به همین دلیل به برخی واحدهای صنفی که مسائل بهداشتی را جدی نمی گیرند، تذکر دادیم.

کرونا ، زنجان شرایط خوبی ندارد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها به نقل از تسنیم، رضا عسگری سه شنبه 13 خرداد در زمینه شرایط شهرستان در زمینه ویروس کرونا، اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر استان زنجان شرایط خوبی ندارد.

وی با اشاره به اینکه همچنان غربالگری ها و تست های ویژه کرونا به صورت سرپایی در زنجان انجام می شود، شرح داد: طی روز گذشته دانشگاه علوم پزشکی استان گفت که تعدادی از افراد مبتلا به این ویروس علامتی نداشته اند و این خبر، یک تهدید به شمار می رود.

فرماندار شهرستان زنجان خواستار رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط عموم مردم شد و اضافه نمود: تنها راه مقابله با ویروس کرونا، رعایت پروتکل هاست و این ویروس خطرناک در حال حاضر تغییر رفتار داده و این به نگرانی ما اضافه نموده است.

این مسئول یادآور شد: شهر زنجان در حال حاضر بر اساس جمعیت و شرایط حاکم در آن، در شرایط قرمزی نسبت به ویروس کرونا قرار گرفته است، فقط دو شهرستان استان شرایط سفیدی دارند.

عسگری گفت: متاسفانه آن گونه که باید پروتکل های بهداشتی در شهر زنجان رعایت نمی شود، تعدادی از واحدهای صنفی هم در رعایت پروتکل ها، کم کاری داشته اند که این مورد به آن ها تذکر داده شده و در صورت تکرار پلمب می شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کرونا ، زنجان شرایط خوبی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، زنجان شرایط خوبی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید