کرونا پاداش لیگ قهرمانان آسیا 2020 را کاهش نداد، رقم های نجومی در انتظار نمایندگان ایران

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا قرار بود تیم قهرمان 4 میلیون دلار دریافت کند و نائب قهرمان 2 میلیون دلار پاداش بگیرد. با تصمیم AFC قرار شد این رقم پاداش ها به دلیل کرونا کاهش نیابد.

کرونا پاداش لیگ قهرمانان آسیا 2020 را کاهش نداد، رقم های نجومی در انتظار نمایندگان ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نمود پاداش های تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا 2020 را به دلیل بحران کرونا کاهش نمی دهد.

به گزارش فارس، نشریه الاتحاد امارات اطلاع داد کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود بحران اقتصادی ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 برای مدت 4 ماه ولی قصد ندارد پاداش قهرمان این فصل لیگ قهرمانان آسیا را کاهش دهد.

در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا قرار بود تیم قهرمان 4 میلیون دلار دریافت کند و نائب قهرمان 2 میلیون دلار پاداش بگیرد. با تصمیم AFC قرار شد این رقم پاداش ها به دلیل کرونا کاهش نیابد.

اگرچه ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت تک بازی و متمرکز در کشور قطر برگزار می گردد و تعداد بازی ها نسبت به فرمت گذشته(رفت و برگشت) کم شده ولی AFC قصد ندارد پاداش گذشتن هر تیم از مراحل مختلف را نیز کم کند.

بدین ترتیب در این نسخه از لیگ قهرمانان آسیا تیم برنده در هر بازی 50 هزار دلار دریافت می نماید. نتیجه تساوی به منزله دریافت 10 هزار دلار برای هر تیم است. تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی 100 هزار دلار به یک چهارم 150 هزار دلار دریافت می نمایند. تیم های راه یافته به نیمه نهایی 250 هزار دلار به علاوه برنده بازی 50 هزار دلار پاداش اضافی می گیرند.

منبع: عصر ایران

به "کرونا پاداش لیگ قهرمانان آسیا 2020 را کاهش نداد، رقم های نجومی در انتظار نمایندگان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا پاداش لیگ قهرمانان آسیا 2020 را کاهش نداد، رقم های نجومی در انتظار نمایندگان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید