کاپ جام جهانی به ایران می آید

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، با اعلام فیفا، ایران یکی از کشور هایی است که برای نخستین بار میزبان کاپ جام جهانی فوتبال خواهد بود.

کاپ جام جهانی به ایران می آید

به گزارش ایسنا، پس از تور پنج روزه در قطر برای نمایش عمومی کاپ ویژه جام دنیای در کشور میزبان جام دنیای 2022 شرکت کوکاکولا تور دنیای خود را برای نمایش عمومی کاپ شروع کرد.

طبق اعلام فیفا قرار است کاپ ویژه جام دنیای در 51 کشور و نقطه دنیا به نمایش دربیاید و برای اولین بار، این کاپ به هر 32 کشور حاضر در جام دنیای 2022 برده خواهد شد که ایران نیز یکی از کشور های حاضر در این جام است.

این در حالی است که در سه دوره اخیر جام دنیای در سال های 2010، 2014 و 2018 این تور در سراسر دنیا برگزار می شد، اما این کاپ ویژه تا به امروز به ایران نیامده است.

کاکا و ایکر کاسیاس که با تیم های ملی برزیل و اسپانیا قهرمانی در جام دنیای 2002 و 2010 را تجربه نموده اند، سفیران کوکاکولا برای نمایش کاپ جام دنیای در نقاط مختلف دنیا هستند. آن ها در اولین قدم کاپ ویژه جام دنیای را به کشور امارات متحده عربی بردند و این سفر از استادیوم کوکاکولا در دبی شروع شد.

کاپ ویژه جام دنیای قرار است پس از این تور دنیای و حضور در 51 نقطه دنیا، پیش از شروع جام دنیای به کشور قطر بازگردانده گردد.

منبع: فرارو

به "کاپ جام جهانی به ایران می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپ جام جهانی به ایران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید