آمارهای محبوبیت برندها و پلتفرم های مجازی بین نوجوانان منتشر شد ، از رکوردزنی اینستاگرام تا سقوط فیسبوک

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد نرخ محبوبیت اینستاگرام بین نوجوانان بیش از اسنپ چت است. این در حالی است که تا مدتی پیش اسنپ چت از اهمیت بالاتری بین قشر سنی نوجوان برخوردار بود.

آمارهای محبوبیت برندها و پلتفرم های مجازی بین نوجوانان منتشر شد ، از رکوردزنی اینستاگرام تا سقوط فیسبوک

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نتایج این نظرسنجی نشان می دهد؛ 85 درصد از نوجوانان مورد آنالیز از پلت فرم رسانه های اجتماعی اینستاگرام حداقل یک بار در ماه، استفاده می نمایند. این در حالی است که این رقم برای اسنپ چت حدود 84 درصد است.

البته با وجود آن که اینستاگرام در حال محبوب شدن است و روندی صعودی را طی می نماید، محبوبیت فیسبوک بین جوانان در حال نابودی است. بر اساس نظرسنجی مذکور، فقط 28 درصد از 15 ساله ها فیس بوک را در پاییز سال 2018 استفاده می نمایند ، این در حالی است که نرخ استفاده از فیسبوک بین نوجوانان تا دو سال پیش بالغ بر 40 درصد بود.

جالب است بدانید به علت افزایش محبوبیت اینستاگرام ، تعداد درخواست های بازاریابان برای تبلیغات در این پلتفرم رو به افزایش است. اینستاگرم همچنان نشان دهنده تسلط در فروش است، زیرا نوجوانان به طور عجیبی ترجیح می دهند مارک های محبوب خود را از کانال اینستاگرام تهیه نمایند.

حدود 70 درصد از نوجوانان می گویند ترجیح می دهند با اینستاگرام محصولات محبوب خود را یافته و سفارش دهند. این آنالیز در ایالات متحده آمریکا روی حدود 8،600 نوجوان با میانگین سنی 16 سال اجرا شده است.

نمودار محبوبیت شبکه های اجتماعی

جالب است بدانید آمازون نیز با 47 درصد، محبوب ترین وب سایت خرید بود و نایک با 5 درصد در رتبه دوم ایستاده است.

در بخشی دیگر از این پژوهش می بینیم که نوجوانان هر روز 38 درصد از وقت خود را صرف تماشای نتفیلیکس می نمایند، که 33 درصد از آنها از یوتیوب استفاده می نمایند.

اپل نیز سهم خود را از بازار ساعت مچی در میان نوجوانان به 17 درصد افزایش داد و در رتبه دوم نهاده شد.نایک نیز صندلی خود را به عنوان شماره یک خرده فروشی در بین نام تجاری محبوب در میان نوجوانان ثبت کرد.

منبع: انتخاب

به "آمارهای محبوبیت برندها و پلتفرم های مجازی بین نوجوانان منتشر شد ، از رکوردزنی اینستاگرام تا سقوط فیسبوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمارهای محبوبیت برندها و پلتفرم های مجازی بین نوجوانان منتشر شد ، از رکوردزنی اینستاگرام تا سقوط فیسبوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید