امیرعبداللهیان: اگر آمریکا انعطاف لازم را داشته باشد، توافق دور از دسترس نیست

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر طرف آمریکایی در مذاکرات احتمالی پیشرو واقع بینانه برخورد کند و انعطاف لازم را داشته باشد، دست یافتن به توافق دور از دسترس نخواهد بود.

امیرعبداللهیان: اگر آمریکا انعطاف لازم را داشته باشد، توافق دور از دسترس نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان در حاشیه نشست امروز کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس توضیح داد: در این جلسه اعضای کمیسیون اصل نود مجلس در جریان آخرین شرایط گفتگوها برای برطرف تحریم ها قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: نمایندگان دغدغه های بسیار جدی دارند و برداشت بعضی این است که در مذاکرات طرف های غربی و آمریکا حسن نیت ندارند و در انجام تعهدات شأن در قبال توافق سال 2015 اقدام عملی نداشته و نخواهد داشت.

وزیر امور خارجه گفت: به نمایندگان اطمینان داریم که ما در وزارت امور خارجه به عنوان مسئول مذاکرات؛ حتماً با حساسیت و دقت نظر، احقاق حقوق ملت ایران را در مذاکرات دنبال خواهیم کرد.

امیرعبداللهیان گفت: برای ما بسیار مهم است که خطوط قرمز ما در توافقی که پیش رو خواهد بود به طور کامل مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: بار دیگر تاکید می کنم، ما برای رسیدن به یک توافق خوب، قوی و پایدار جدی هستیم و اگر مشخصاً طرف آمریکایی واقع بینانه برخورد کند و انعطاف لازم را در مذاکرات احتمالی پیشرو داشته باشد، دست یافتن به توافق دور از دسترس نخواهد بود.

منبع: فرارو

به "امیرعبداللهیان: اگر آمریکا انعطاف لازم را داشته باشد، توافق دور از دسترس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرعبداللهیان: اگر آمریکا انعطاف لازم را داشته باشد، توافق دور از دسترس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید