بازیکن شماره دو در صندلی اول پرفروش&zwnjها نشست

به گزارش وبلاگ ورزشی ها به نقل از نیویورک تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می نماید. در این مطلب نگاهی به پرفروش ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.

بازیکن شماره دو در صندلی اول پرفروش&zwnjها نشست

بازیکن شماره دو نوشته ارنست کلاین در هفته اول انتشار پیروز شد در رتبه نخست پرفروش های نیویورک تایمز قرار بگیرد. این کتاب در واقع ادامه بازیکن شماره یک است که در سال 2011 منتشر شده است. وید وات با تکنولوژی جدیدی آشنا می شود که به انسان اجازه می دهد به عرصه خطرناکی از علم دست یابد که می تواند منجر به نابودی بشر شود.

صلیبِ کشنده نوشته جیمز پترسون و با موضوع الکس کراس در هفته نخست انتشار در رتبه دوم پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. بیست و هشتمین کتاب از مجموعه الکس کراس که هوادارانش را به شدت مسرور کرد درباره دو قتل جداگانه است که کراس را روانه آلاباما می نماید.

اَلکس کراس، نام شخصیت اصلی داستان های پترسون است که در واقع شرلوک هولمز قاره آمریکا محسوب می شود؛ شخصیتی که دریافتن پاسخ سوال هایش تنها به توانایی های خاصش به عنوان یک کاراگاه تکیه نمی نماید و روانشناس ماهری است که با تحلیل آگاهانه خود از انسان ها و شرایط اطرافش به گونه ای به سوی کشف حقیقت قدم برمی دارد و به قصه شاخ و برگ می دهد که خواننده تا آخرین فصل کتاب نمی تواند انتها قصه را حدس بزند و این عنصری است که نویسندگان معدودی به آن دست یافته اند. شاید به همین دلیل است که کتاب های پترسون بیشتر از نویسندگان دیگری که در این ژانر می نویسند مورد استقبال هواداران داستان های معمایی و جنایی نهاده شده و سال ها در صدر جدول پرفروش ترین آثار مانده است و نویسنده را تبدیل به پرفروش ترین نویسنده جهان نموده است.

بیداری نوشته نورا رابرتز در هفته اول انتشار در رده سوم نهاده شد. این کتاب اولین داستان از مجموعه جدیدی است که میراث اژدها نام دارد. برین کِلی شخصیت اصلی داستان است که در اولین کتاب از بندری حرکت و به سرزمین پریان می رود!

بازگشت نوشته نیکولاس اسپارکز در هفته اول انتشار در صندلی نخست پرفروش های نیویورک تایمز در بخش آثار چاپی و الکترونیکی نهاده شد اما حالا و پس از نه هفته در رتبه چهارم قرار گرفته است. بازگشت داستان دکتری از نیروی دریایی که از افغانستان باز می شود و دو زن زندگی او را برای همواره تغییر می دهند.

روشنایی روز نوشته دیوید بالداچی در رتبه پنجم پرفروش ها قرار گرفته است. آلتی پاین، مأمور اف بی آی در جست و جوی خواهر دوقلویش است که همزمان با جست و جوی بازپرسی نظامی از یک توطئه ای جهانی برای جنگ می شود.

زمانی برای بخشش نوشته جان گریشام پس از گذشت هفت هفته از انتشار در صندلی ششم پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. سومین کتاب از مجموعه جیک بریگانس درباره جوانی شانزده ساله در دهه 1990 میلادی است که به قتل معاون اداره پلیس متهم شده است.

قانون معصومیت نوشته مایکل کانلی پس از گذشت سه هفته از انتشار در رتبه هفتم قرار گرفته است. قانون معصومیت ششمین کتاب در مجموعه میکی هالر است. هالر در این کتاب به قتل محکوم شده است زیرا جسد یکی از موکلین سابقش را در صندوق عقب ماشین پیدا نموده اند. حالا در کوشش است تا بی گناهی خود را اثبات کند.

ریتم جنگ نوشته برندون ساندرسون پس از دو هفته در رتبه هشتم نهاده شد. ریتم جنگ، چهارمین کتاب از مجموعه سری آرشیو استورم لایت درباره کشف جدیدی در تکنولوژی جنگ است که نوع جنگیدن کشورها را تغییر خواهد داد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "بازیکن شماره دو در صندلی اول پرفروش&zwnjها نشست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن شماره دو در صندلی اول پرفروش&zwnjها نشست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید