بخش چندنفره سایبرپانک 2077 همانند یک بازی مستقل و جدا خواهد بود

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سی دی پراجکت رد از مدت ها قبل اعلام نموده بود که بخش چندنفره سایبرپانک 2077 وجود خواهد داشت اما از آنجا که تا به امروز زیاد درباره آن صحبتی نشده بود، در این مدت ابهام های زیادی برای کاربران به وجود آمد. اکنون اعلام شده که قرار است شاهد چیزی بیشتر از یک حالت چندنفره برای بازی سایبرپانک 2077 باشیم.

بخش چندنفره سایبرپانک 2077 همانند یک بازی مستقل و جدا خواهد بود

آدام کیچینسکی، مدیر اجرایی سی دی پراجکت رد، در گفتگوی اخیر خود درباره این موضوع شفاف سازی نموده است. بر اساس گفته او، این به عنوان یک محصول مستقل چندنفره بر پایه دنیا سایبرپانک ساخته خواهد شد و قرار نیست فقط یک حالت چندنفره ساده باشد. به همین خاطر درست نیست که آن را فقط حالت چندنفره خطاب کنیم. او در این خصوص می گوید: در ابتدا بگذارید بگویم که ما آن را یک حالت خطاب نمی کنیم. این قرار است فرآیند فراوری مجزا و بزرگی را داشته باشد. به همین خاطر آن را یک محصول جدا و مستقل در نظر می گیریم.

  • قبل از بازی کردن سایبرپانک 2077 ببینیم؛ بهترین های ژانر سایبرپانک

البته، در ادامه اشاره می گردد که سایبرپانک 2077 چندنفره با بخش تک نفره مرتبط خواهد بود اما سی دی پراجکت رد آن را همچون یک محصول مستقل می بیند و تیم مجزایی نسبت به تیم بازی اصلی روی آن کار می نمایند. این قضیه می تواند باعث گردد که این بخش چندنفره بزرگ تر باشد و با وسواس بیشتری ساخته گردد.

کیچینسکی در ادامه می گوید که آن ها از روی قصد اطلاعات زیادی از بخش چندنفره سایبرپانک 2077 ارائه نداده اند زیرا در حال حاضر تمامی هدف ها آن ها روی تبلیغات و بالا بردن هیجان مخاطبان برای بازی اصلی و بخش تک نفره آن است. بااین حال، او گفت که در سه ماهه اول سال 2021 می توانید منتظر ارائه اطلاعات بیشتری از بازی چندنفره سایبرپانک 2077 باشید.

در گذشته اعلام شده بود که بازی چندنفره سایبرپانک به گونه ای دارای پرداخت درون برنامه ای خواهد بود. البته دقیقا تعیین نشده که این قضیه به چه شکل در بازی اجرا خواهد شد و در آن از چه شیوه های پرداخت درون برنامه ای استفاده شده است. با این حال سی دی پراجکت رد وعده داده که سیستمی را فراهم خواهد نمود که عادلانه باشد و در این قضیه رویکرد مناسبی را نسبت به کاربران در پی بگیرد.

این بازی چندنفره قرار نیست به زودی منتشر گردد. آخرین مرتبه ای که سی دی پراجکت رد در این باره سخن گفته بود، گفت که بهترین و سریع ترین حالت برای انتشار این بازی، سال 2022 خواهد بود و قبل از آن نباید انتظار عرضه اش را داشته باشید. شهرت عمده سی دی پراجکت به خاطر بازی های تک نفره است اما آن ها دوست دارند با بازی چندنفره سایبرپانک 2077 چالش جدیدی را هم تجربه نمایند و توانایی خود در ساخت چنین آثاری را هم به اثبات برسانند.

  • تریلر گیم پلی Cyberpunk 2077

بعد از چند تأخیر که باعث شد هواداران حتی عصبانی شوند، بالاخره تا دو روز دیگر سایبرپانک 2077 برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، گوگل استیدیا و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهند شد. هرچند این بازی از همان روز عرضه روی کنسول های نسل بعد در دسترس خواهد بود اما به روزرسانی ویژه و مخصوص کنسول های نسل بعد در سال 2021 منتشر خواهد شد. حال پس از عرضه بازی اصلی، باید کم کم منتظر بمانیم تا بعد از مدتی اطلاعاتی از بازی چندنفره سایبرپانک 2077 هم منتشر گردد.

منبع: گیم اسپات

منبع: دیجیکالا مگ

به "بخش چندنفره سایبرپانک 2077 همانند یک بازی مستقل و جدا خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش چندنفره سایبرپانک 2077 همانند یک بازی مستقل و جدا خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید