برقراری پرواز بجنورد ـ نجف در آینده نزدیک

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی بابیان این که پروازی که قرار بود امروز دوشنبه از فرودگاه بجنورد به مقصد نجف انجام گردد به دلیل ایراد فنی در موتور هواپیما نتوانست مجوزهای مربوطه را دریافت کند، گفت: پیگیری ها از سوی مسئولان ارشد استان به منظور برقراری این خط پروازی در آینده ای نزدیک ادامه دارد.

برقراری پرواز بجنورد ـ نجف در آینده نزدیک

به گزارش وبلاگ ورزشی ها به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: نخستین پرواز بین المللی فرودگاه بجنورد به مقصد نجف که قرار بود امروز دوشنبه انجام گردد، علی رغم کوشش های صورت گرفته، نتوانست مجوزهای مربوطه را دریافت نموده و خود را به جدول پروازی برساند.

او اعلام کرد: بیش از 3میلیارد ریال به چارترکننده به صورت امانی برای برقراری این پرواز بین المللی پرداخت شد تا پرواز قطعی گردد اما به رغم پیگیری های بسیار، متأسفانه به جدول پروازی نرسید.

او با اشاره به همکاری و آمادگی آژانس های گردشگری خراسان شمالی در این زمینه، از پیگیری های مسئولان ارشد استان برای برقراری پرواز در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

تمام خواسته های شرکت هواپیمایی و شرکت چارتر کننده با دستور مسئولان ارشد استان برای برقراری این پرواز برآورده شده بود.

منبع: میراث آریا

به "برقراری پرواز بجنورد ـ نجف در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری پرواز بجنورد ـ نجف در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید