جوابیه دفتر روحانی به نامه رحمانی

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری واکنش به ادعای رضا رحمانی وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت در خصوص دلایل برکناری اش در جوابیه ای شرح داد: به هیچ وجه از جناب آقای رحمانی خواسته نشده از لایحه دولت حمایت کنند، بلکه تاکید شده از فعالیت ها و رایزنی های فشرده سه نفر از نزدیکان شان-که در صورت لزوم نام آنها اعلام خواهد شد- در مجلس و رسانه ها علیه لایحه دولت، ممانعت بعمل آورند؛ همچنین از طرف رئیس جمهور به ایشان گوشزد شد که تداوم این فرایند تخلف است و قطعا با این تخلف برخورد خواهد شد.

جوابیه دفتر روحانی به نامه رحمانی

به گزارش ایسنا، به دنبال برکناری رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و معین سرپرست برای این وزارت خانه از سوی رئیس جمهوری و در واکنش به نامه ای که از سوی رحمانی در این زمینه منتشر شده است، روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری جوابیه ای صادر کرد.

متن این جوابیه به شرح زیر است:

پیرو انتشار نامه ای از سوی جناب آقای رحمانی، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت و طرح برخی ادعاهای خلاف واقع در خصوص رئیس دفتر رئیس جمهور که به منظور گمراه سازی و تشویش اذهان عمومی بیان شده، نکات ذیل را به استحضار ملت شریف ایران می رساند.

یک- به هیچ وجه از جناب آقای رحمانی خواسته نشده از لایحه دولت حمایت کنند، بلکه تاکید شده از فعالیت ها و رایزنی های فشرده سه نفر از نزدیکان شان-که در صورت لزوم نام آنها اعلام خواهد شد- در مجلس و رسانه ها علیه لایحه دولت، ممانعت بعمل آورند؛ همچنین از طرف رئیس جمهور به ایشان گوشزد شد که تداوم این فرایند تخلف است و قطعا با این تخلف برخورد خواهد شد.

دو- امروز نیز بر خلاف آنچه ادعا شده، از ایشان خواسته نشده استعفا دهند، بلکه تصمیم رئیس جمهور برای جایگزینی به ایشان اطلاع رسانی و از وی درباره نحوه اعلام این خبر استمزاج شد که در خواست ملاقات حضوری داشتند و نهایتا نامه مذکور را منتشر کردند.

در پایان لازم به ذکر است که دلایل تصمیم رئیس جمهور به تغییر در وزارت صنعت، معدن و تجارت نه فقط منحصر به تلاش وزیر سابق برای رد لایحه دولت در مجلس، که مربوط به موارد متعدد دیگری نیز بود که افکار عمومی، فعالان اقتصادی، صاحبان کسب و کار و تجارت به خوبی از آن آگاهند. ضمناً این تصمیم اگرچه به دلیل برآورده نشدن انتظارات رئیس جمهور اتخاذ شده اما نافی تلاشهای مجموعه همکاران وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت در طی ماههای گذشته در مقابله با تحریم ها و همیاری در مبارزه با کرونا نیست و دولت قدردان این تلاشهاست.

منبع: فرارو

به "جوابیه دفتر روحانی به نامه رحمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوابیه دفتر روحانی به نامه رحمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید