خبرنگاران بیمار فراری مشکوک کرونا به بیمارستان گناباد بازگردانده شد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، گناباد-خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب گناباد گفت: یک بیمار مشکوک به کرونا که روز شنبه از بیمارستان علامه بهلول گنابادی فرار کرده بود عصر شنبه با همکاری دستگاه قضایی و فرماندهی انتظامی بجستان به این بیمارستان بازگردانده شد.

خبرنگاران بیمار فراری مشکوک کرونا به بیمارستان گناباد بازگردانده شد

حمید رضا بنی اسدی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ورزشی ها افزود: یکی از بیماران مشکوک به کرونا و بستری در بیمارستان علامه بهلول گنابادی امروز در زمان تیمم یکی از متوفیان کرونایی و با غفلت دست اندرکاران ذیربط بخش و این بیمارستان فرار کرد.

وی ادامه داد: این بیمار که اهل یکی از روستاهای بجستان است به این شهرستان رفته بود که با همکاری دادستانی عمومی و انقلاب فرماندهی انتظامی گناباد و بجستان در محل سکونت خود شناسایی و تحت مراقبت توسط آمبولانس به بیمارستان علامه بهلول گنابادی بازگردانده شد.

او افزود: این بیمار از چندی قبل با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری شده است و تحت درمان واقع شده است و جواب آزمایش وی از نظر ابتلا به این بیماری هنوز اعلام نشده است.

34 بیمار مبتلا به کرونا و 27 تن با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری هستند و تا به امروز 6 تن به دلیل این بیماری در گناباد جان خود را از دست داده اند و 19 نفر هم بهبود یافته اند.

شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی با 140 هزار نفر جمعیت تحت پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.

شهرستان 90 هزار نفری گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیمار فراری مشکوک کرونا به بیمارستان گناباد بازگردانده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیمار فراری مشکوک کرونا به بیمارستان گناباد بازگردانده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید