زنان همچنان بیشتر کارهای خانه را انجام می دهند

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، نتایج یک مطالعه به خوبی نشان داد، زنان هنوز هم بیشتر کارهای خانه را انجام می دهند و مردان آنچنان در انجام کارهای خانه نقشی ندارند.

زنان همچنان بیشتر کارهای خانه را انجام می دهند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ورزشی ها به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد زنان هنوز هم بیشتر کارهای خانه را انجام می دهند.

این پژوهش که توسط محققان کالج لندن انجام شده بیانگر آن است که تنها 7 درصد زوج ها کارهای خانه را عادلانه تقسیم می نمایند.

این مطالعه بیش از 8 هزار و 500 زن را تحت آنالیز قرار داد و درنهایت معین شد، 93 درصد زنان بیشتر کارهای خانه را خود به تنهایی انجام می دهند.

آنالیز انجام شده توسط محققان انگلیسی یادآور می گردد، باوجود آنکه مردان باور دارند کارهای خانه باید تقسیم گردد و آنها موظف به یاری به همسرانشان هستند، اما در عمل آنها از انجام دادن کارهای خانه خودداری می نمایند.

این آنالیز تأکید می نماید، حتی زمانی که زنان خارج از خانه کار می نمایند و ساعات اداری یک شغل را پُر می نمایند، 5 برابر بیش از مردان ساعات کاری را پشت سر می گذرانند؛ آنها در هفته حدود 20 ساعت کارهای خانه را انجام می دهند.

براساس نتایجی که از مطالعه Longitudinal Household Society در انگلیس حاصل شده، مردها درباره یاری کردن در کارهای خانه تنها فکر می نمایند و تصورات خود را عملی نمی نمایند.

این مطالعه به خوبی نشان داد، مردها کمتر از 5 ساعت در هفته در کارهای خانه یاری می نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "زنان همچنان بیشتر کارهای خانه را انجام می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنان همچنان بیشتر کارهای خانه را انجام می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید