ساخت قرص به هر شکلی که بخواهی با خرید دستگاه قرص ساز ای جی!

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، از ویژگی های آن این است که شبیه دانه های شکر یا جوش شیرین می باشد. برای ساخت قرص با شکل های دلخواهتان، دستگاه قرص ساز(Tablet maker machine) شرکت ای جی را خریداری کنید. برای خرید این دستگاه به سایت ag777 مراجعه کنید. همگن بودن و تراکم بالایی که بین ذرات وجود دارد، باعث افزایش خاصیت چسبندگی بالایی می گردد. نکته قابل ذکر این است که در فرمولاسیون قرص های دارویی، برای استحکام بیشتر با اضافه کردن عنصرهایی مانند CNC، PVB یا هیدروکسی پروپیل و متیل سلولز و لاکتوز به این ویژگی دست پیدا نمایند.

ساخت قرص به هر شکلی که بخواهی با خرید دستگاه قرص ساز ای جی!

به این نکته توجه داشته باشید که برای هضم آسان قرص از افزودنی های مخصوص با توجه به نوع قرص و مواد تشکیل دهنده آن به عنوان یک عامل حلال قرص در بدن می توان استفاده نمود.

دستگاه پرس قرص دستگاهی مکانیکی است که از آن برای فشرده سازی پودر و درآوردن آن به شکل قرص های هم وزن، در شکل و سایز و اندازه دلخواه با قالب های مختلف و فشار متغیر می توان بهره برد. کاربرد دستگاه پرس قرص در فراوری قرص از پودرهای مختلف جهت استفاده در صنایع داروسازی، بهداشتی و آرایشی، مواد مغذی و انواع پاک کننده های صنعتی می باشد.

انواع دستگاه پرس قرص (دستگاه قرص ساز دستی و اتوماتیک)

پس از دستیابی به پودر گرانول استاندارد نوبت به تهیه قرص با دستگاه پرس قرص می رسد. دستگاه قرص ساز دستی 5 تن می تواند با سرعت فراوری 10 الی 30 عدد قرص در دقیقه با توجه به توان اپراتور تا سایز زیر 9 میلی متر را فراوری کند. این درحالی است که دستگاه قرص ساز 8 تن اتوماتیک قادر است با قابلیت 24 ساعته اقدام به فراوری 60 عدد قرص در دقیقه با سایز 30 میلی متر در اشکال مختلف و فشار متغیر نماید.

چنانچه بخواهید در تعداد بالاتر یا سایزهای بزرگتر به فراوری قرص بپردازید می توانید از دستگاه پرس قرص 20 تن یا قرص ساز هیدرولیک بهره ببرید. در این صورت با دستگاه قرص ساز 20 تن به غیر از اینکه می توانید قرص های بزرگتر از 30 میلی متر فراوری کنید، این امکان نیز وجود دارد که با افزایش تعداد سنبه ها، قرص های سایز کوچکتر را با سرعت بیشتری فراوری نمایید.

دستگاه پرس قرص هیدرولیک هم که جهت فراوری و پرس قرص هایی در ابعاد بسیار بزرگ مانند قرص صابون یا قرص های دو یا سه رنگ با استفاده ازسیستم کنترل مطابق با آخرین تکنولوژِی روز جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از این دستگاه، می توان اندازه ضخامت و قدرت پرس را روی سیستم نمایشگر دستگاه تنظیم کرد و با قدرت و سرعت بالایی اقدام به فراوری قرص نمایید. اگر بخواهید قرص های رنگی فراوری کنید، می توانید جهت رنگی کردن قرص از مدل دستگاه کوتینگ که تمام اتوماتیک است بهره برداری کنید و از دستگاه بلیستر برای بسته بندی قرص ها بهره ببرید. تمامی دستگاه های فراوری و پرس قرص و کپسول در شرکت AG موجود می باشد و آماده عرضه به فراوری کنندگان می باشد.

روی دستگاه قرص ساز هر سنبه ای را می توان گذاشت؟

دستگاه پرس قرص ضربه ای 8 تن، جهت فراوری انواع قرص های مکمل غذایی و دارویی کاربرد دارد. مواد اولیه مصرفی جهت پرس قرص باید به صورت گرانول یا پودر جریان پذیر باشد. نیروی فشاری، فشار دستگاه 8 تن می باشد و قابلیت فراوری قرص تا حد بیشتر قطر 18 میلی متر را دارد.

ظرفیت فراوری آن 3600 قرص در هر ساعت می باشد. در صورت احتیاج به فراوری قرص با سرعت بیشتر، می توان از حدبیشتر 4 سنبه و قالب دو یا سه استفاده کرد. در صورت افزایش تعداد سنبه اندازه قطرقرص فراوریی کاهش می یابد.

در این حالت دستگاه پرس قرص 8 تن چهار سنبه ای می تواند به فراوری قرص در قطر چهار میلی متر بپردازد. در صورت دو سنبه بودن این دستگاه با سرعت 7000 و در حالت سه سنبه بودن 10000 و چهارسنبه بودن 14000 عدد قرص در ساعت می تواند فراوری کند. پرس قرص تک سنبه، دستگاه ساده ای است که برای فشرده سازی مواد پودری به صورت قرص های هم اندازه، هم شکل و هم وزن کارآیی دارد. از این دستگاه جهت فراوری قرص هایی با کاربرد های آرایشی و دارویی، محصولات شوینده و صنعتی استفاده می گردد.

برخلاف مدل دستگاه های پرس قرص روتاری که جهت تهیه قرص در صنایع بزرگ استفاده می گردد، دستگاه قرص ساز تک سنبه برای فراوری قرص در ظرفیت کم و در صنایع کوچک مانند فعالیت خانگی و عطاری استفاده می گردد به همین علت به عنوان دستگاه قرص ساز خانگی به شمار میرود.

از دستگاه تک سنبه جهت فراوری کاتالیزورهای صنعتی برای صنایع پتروشیمی، به فراوری کنندگان قرص های شوینده، داروهای گیاهی و مکمل ها که در پی ظرفیت فراوری کم هزینه هستند، پیشنهاد می گردد.

روش کار دستگاه قرص ساز تک سنبه به این صورت است که قرص ها با فشرده شدن مواد پودری در داخل یک سنبه یا پانچ پرس و فراوری می شوند. از مواد پودری که در صنایع داروسازی می توان استفاده کرد، ترکیبی از مواد پودری مانند ماده موثره، روان کننده ها، تجزیه کننده ها و افزودنی های بی اثر کننده را می توان نام برد. این مدل دستگاه با سرعت 3 هزار قرص در ساعت کار می نماید، که قابلیت افزایش فراوری با اضافه کردن تعداد قالب در این دستگاه وجود دارد.

دستگاه پرس قرص عطاری نیز دستی بوده و با بازده فراوری پایین جهت پرس و فراوری قرص در عطاری ها و کارگاه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با نام دستگاه قرص ساز خانگی نیز معرفی می گردد. قیمت دستگاه قرص ساز خانگی حدود 10 میلیون تومان و قیمت دستگاه قرص ساز گیاهی 10 الی 12 میلیون تومان می باشد.

آیا سایز و شکل سنبه ها در دستگاه قرص ساز قابل تغییر است؟

دستگاه پرس قرص تک سنبه ای برای فراوری قرص های چسبنده و خمیری طراحی شده است که قابلیت فراوری قرص با قطرهای 3، 4، 5، 6، 8، 10، 12 میلیمتری را دارد. برای هر قطر قرص، قالب مخصوص به خودش را باید جایگزین نمایید.

هر دستگاه با قالب مخصوص خود به فروش می رسد، اما می توان با سفارش قالب های اضافی و پرداخت هزینه جداگانه آن، از قالب های دیگر بهره ببرید. این مدل دستگاه در اندازه ای کوچک طراحی شده است که بسیار کم صدا، کم مصرف، بدون آلودگی با بازده بالا و کارآیی ساده می باشد.

از این نوع دستگاه، می توان در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، درمانگاه ها، مراکز فراوری داروی گیاهی، کلینیک ها، عطاری ها، دامپزشکی ها و... به راحتی استفاده نمود. جهت اطلاع دقیق از مدل های مختلف دستگاه، قیمت دستگاه قرص ساز و خرید دستگاه قرص ساز به سایت https://www.ag777.com/ رجوع کنید.

منبع: فرارو

به "ساخت قرص به هر شکلی که بخواهی با خرید دستگاه قرص ساز ای جی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت قرص به هر شکلی که بخواهی با خرید دستگاه قرص ساز ای جی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید