ساخت یک تونل تازه 9 کیلومتری در تهران ، این تونل از چه مسیرهایی عبور می نماید؟ ، شاید این تونل دو طبقه گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از ساخت تونل جاویدالاثر متوسلیان حد فاصل میدان سپاه تا بزرگراه آزادگان اطلاع داد.

ساخت یک تونل تازه 9 کیلومتری در تهران ، این تونل از چه مسیرهایی عبور می نماید؟ ، شاید این تونل دو طبقه گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، عباس شعبانی با بیان این مطلب اضافه نمود: یکی از مهمترین پروژه های شهری ما، امتداد بزرگراه شهید صیاد شیرازی است که به صورت یک تونل شهری اجرا می گردد.

او با بیان اینکه طرح فاز مقدماتی تونل جاویدالاثر متوسلیان نهایی شده است، اضافه نمود: طول این تونل 9 کیلومتر است که از میدان سپاه آغاز شده و تا بزرگراه آزادگان ادامه دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره شیوه اجرای این پروژه ادامه داد: با توجه به اینکه در جهت این تونل شهری بافت فرسوده مسکونی و مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است که تونل از زیر این قسمت ها می گذرد، اجرای آن به صورت یک تونل دو طبقه یا در کنار هم -به عنوان فاز دوم این طرح- در دست آنالیز است تا برترین طراحی که خطر کمتری برای بافت فرسوده این محدوده داشته باشد، اجرا گردد.

او ادامه داد: هزینه ساخت این تونل در بودجه مصوب شهرداری تهران به صورت مشارکتی دیده شده است.

شعبانی با بیان اینکه در حال حاضر دو سرمایه گذار برای اجرای این پروژه اعلام آمادگی نموده اند، شرح داد: هزینه ساخت تونل جاویدالاثر متوسلیان 20 هزار میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او درباره شیوه مشارکت و سرمایه گذاری در اجرای این پروژه تاکید نمود: نحوه این مشارکت اقتصادی باید به وسیله معاونت اقتصادی و اقتصاد شهری و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی تبیین گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ساخت یک تونل تازه 9 کیلومتری در تهران ، این تونل از چه مسیرهایی عبور می نماید؟ ، شاید این تونل دو طبقه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت یک تونل تازه 9 کیلومتری در تهران ، این تونل از چه مسیرهایی عبور می نماید؟ ، شاید این تونل دو طبقه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید