ستاری در جمع خبرنگاران: حضور بخش خصوصی سبب توسعه اقتصاد دانش بنیان می گردد، فراوری دارو های با کیفیت در دستور کار است

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: برای توسعه اقتصاد دانش بنیان باید از بخش خصوصی یاری گرفت.

ستاری در جمع خبرنگاران: حضور بخش خصوصی سبب توسعه اقتصاد دانش بنیان می گردد، فراوری دارو های با کیفیت در دستور کار است

به گزارش خبرنگار ، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره سلول های بنیادی و کنگره پزشکی بازساختی که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار گردید در جمع وبلاگ ورزشی ها با اشاره به حوزه سلول های بنیادی گفت: از نظر تعداد مقالات و فراوری علم به خوبی کار نموده ایم، اما هنوز راه زیادی برای پیشرفت باقی مانده است و مطمئناً طی سال های آینده خبرهای خوبی را از این حوزه می شنویم.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه بخش خصوصی اهمیت بسیاری دارد، اظهار کرد: باید نشان دهیم که به یاری بخش خصوصی می توان درآمدزایی خوبی داشت و حضور در همایش ها و سن بازارهای مختلف می تواند به توسعه اقتصاد دانش بنیان یاری کند.

همه جای جهان فراوری دارو سخت است

همچنین در ادامه این مراسم رضا ملک زاده معاون پژوهش و نوآوری وزارت علوم با اشاره به فراوری دارو گفت: قسمت اصلی هر دارو فاز سوم و چهارم یعنی فراوری آن است و همه جای جهان فراوری دارو سخت است.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم کیفیت داروها را تضمین کنیم، اظهار کرد: برای فراوری برخی از داروهای شیمیایی سه سال و برای برخی دیگر حداقل پنج سال زمان نیاز است و برای آنکه فازهای مختلف فراوری دارو به درستی انجام گردد باید مدت زمان زیادی را منتظر ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ستاری در جمع خبرنگاران: حضور بخش خصوصی سبب توسعه اقتصاد دانش بنیان می گردد، فراوری دارو های با کیفیت در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری در جمع خبرنگاران: حضور بخش خصوصی سبب توسعه اقتصاد دانش بنیان می گردد، فراوری دارو های با کیفیت در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید