فدراسیون فوتبال منتظر فصل الخطاب سازمان بازرسی بماند، بازنشسته ها می فرایند

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سازمان بازرسی کل کشور نظر نهایی خود را درباره ممنوعیت حضور بازنشستگان در انتخابات فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه ای اعلام خواهد نمود.

فدراسیون فوتبال منتظر فصل الخطاب سازمان بازرسی بماند، بازنشسته ها می فرایند

به گزارش ، مراحل تحویل فرم های معرفی نامه نامزد های پست ریاست و عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که قرار است انتخابات آن 25 اسفند برگزار گردد به خاتمه رسید و در نهایت 6 نامزد ریاست به نام های حیدر بهاروند، راهنمایی الله ممبینی، محمد حسین قریب، حبیب کاشانی، مهدی محمد نبی و عباس صوفی با ارائه 10 فرم لازم از سوی اعضای مجمع توانستند وارد مرحله آنالیز صلاحیت شوند.

البته با توجه به پیگیری و اصرار سازمان بازرسی کل کشور نسبت به اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان در فدراسیون فوتبال به نظر می رسد سرپرست فعلی این فدراسیون یعنی حیدر بهاروند نتواند صلاحیت لازم را برای انتخابات این پست به دست آورد.

طبق اعلام یک منبع مطلع در سازمان بازرسی همانگونه که تا به امروز موضع این سازمان نسبت به حضور بازنشستگان در انتخابات آینده فدراسیون فوتبال معین شده قرار است به زودی روابط عمومی سازمان بازرسی هم اطلاعیه ای را نسبت به این موضوع صادر کند. به نوعی می توان گفت این بیانیه برای بازنشستگانی که قصد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را دارند فصل الخطاب خواهد بود.

سازمان بازرسی روی اجرای قانون در تمام سطوح تاکید دارد. البته باید دید آیا از نظر این سازمان برای عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون استثنایی در نظر گرفته می گردد تا با توجه به شغل محسوب نشدن عضویت در هیئت رئیسه بازنشستگان بتوانند با دریافت یک سوم حقوق ماهیانه و یک سوم فعالیت در طول ماه برای این پست انتخاب شوند یا خیر.

به هر حال در نامه ای که از سوی سازمان بازرسی به حراست وزارت ورزش و جوانان ارسال شده آمده است که بازنشستگان نمی توانند در انتخابات فدراسیون شرکت نمایند. با توجه به اینکه جعفر سمیعی، مدیرکل حراست وزارت ورزش همراه با ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی) و صفی الله فغانپور (مسئول امور حقوقی و قرارداد های فدراسیون) جزو کمیته سه نفره آنالیز صلاحیت نامزد ها هستند، باید حیدر بهاروند از رقابت برای پست ریاست فدراسیون کنار گذاشته گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فدراسیون فوتبال منتظر فصل الخطاب سازمان بازرسی بماند، بازنشسته ها می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال منتظر فصل الخطاب سازمان بازرسی بماند، بازنشسته ها می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید