خبرنگاران استاندار خراسان شمالی: با مجریان متخلف انتخابات برخورد می گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، بجنورد- خبرنگاران- استاندار خراسان شمالی با تاکید بر برگزاری انتخابات سالم گفت: فرمانداران با عوامل اجرایی که به دنبال جهت دادن انتخابات هستند، برخورد محکم داشته باشند.

خبرنگاران استاندار خراسان شمالی: با مجریان متخلف انتخابات برخورد می گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی عصر یکشنبه در نشست با فرمانداران شهرستانهای استان گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است و همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو بر مبنای قانون کوشش نمایند.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات قبلی سفرهای شهرستانی، اضافه نمود: با شروع دور جدید سفرهای شهرستانی باید تمام مصوبات دور قبل اجرایی شده باشد و فرمانداران بر اجرای دقیق و به موقع مصوبات دور جدید اهتمام داشته باشند.

شجاعی عمده مصوبات سفرهای شهرستانی را در حوزه های عمرانی و مالی بیان کرد و از فرمانداران خواست تا این مصوبات را بدون کم و کاست عملیاتی نمایند.

اجرایی شدن 96 درصد مصوبات ستاد تسهیل

شجاعی در ادامه با بیان اینکه 96 درصد از مصوبات ستاد رفع موانع فراوری استان در سال 99 اجرایی شده است، اظهار داشت: معضلات این حوزه که بر سر راه فراورینمایندگان و سرمایه گذاران قرار گرفته است بر اساس قانون رفع شده است.

رییس ستاد تسهیل و رفع موانع فراوری استان خراسان شمالی اظهارداشت : اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع فراوری بسیار اهمیت دارد ، به طوری که اگر مدیری اجرای این مصوبات را نادیده گیرد، بدون شک با آن برخورد خواهیم کرد.

استاندار خراسان شمالی در ادامه خطاب به فرمانداران از آنان خواست تا از به وجود آمدن هر صف بی موردی در نانوایی ها، جلوگیری نموده و برای حل مسائل این حوزه به طور مستقیم ورود نموده و با نانوایان متخلف برخورد گردد.

وی خطاب به فرمانداران در مورد اولویت دادن سلامت مردم اضافه نمود : بر اساس رنگ بندی ستاد کرونا دستورالعمل ها باید اجرایی گردد در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

حمایت از زندانیان و خانواده های آنان

استاندار خراسان شمالی با اشاره به مصوبات سفر دی ماه سال گذشته رییس قوه قضاییه به این استان بر اجرای مصوبات تاکید نمود و اظهارداشت : یکی از این مصوبات حمایت از زندانیان و خانواده های آنان در قالب اشتغالزایی و فراگیری حرفه و آموزش بود که باید اهتمام بیشتری در اجرای این مصوبات داشته باشیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار خراسان شمالی: با مجریان متخلف انتخابات برخورد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار خراسان شمالی: با مجریان متخلف انتخابات برخورد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید