اخبار مجلس

ایران و روسیه خواستار حفظ تمامیت ارضی کشور ما هستند

هراند باگراتیان، نخست وزیر سابق ارمنستان گفت ایران و روسیه خواستار حفظ تمامیت و موجودیت ارمنستان هستند.

31 شهریور 1401

نظام مراقبت عفونت های بیمارستانی3

1. پزشک کنترل عفونت که رئیس تیم می باشد از بین پزشکان شاغل در بیمارستان طبق ساختار مصوب از طریق رئیس بیمارستان انتخاب می شود که به همراه پرستار کنترل عفونت مسئولیت های محوله را انجام می دهند پرستار کنترل عفونت بطور تمام وقت انجام وظیفه می نمایند ؛...

25 تیر 1401

مسائل کسب کار با موضوع توسعه زیر ساخت رفع شود

رئیس اتاق سمنان گفت: بسیاری از تعاملات اقتصادی با همکاری دولت و بخش خصوصی در اتاق های بازرگانی صورت می پذیرد، در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اصلاحات قانون، مصوبات هیات دولت و دیگر الزمات مورد بررسی و واکاوی قرار می گیرد.

16 تیر 1401

یارانه ها از کی تغییر می نماید؟

خبرنگاران- با واریز یارانه نقدی در هفته آینده، دولت تنها باید تا خاتمه سال هر دو یارانه را در یک نوبت تکرار کند. پس از آن باید منتظر تصمیم دولت برای تغییر یارانه ها در سال آینده بود.

14 تیر 1401

مدیران برای حضور دانش آموزان در مدارس از 14 فروردین، تمام تلاش خود را به کار گیرند

وزیر آموزش و پرورش در جلسه مشترک شورای معاونان و مدیران کل استان ها گفت: ضروری است مدیران تمام تلاش خود را در جهت زمینه سازی و بسترسازی لازم برای حضور همه دانش آموزان در مدارس از چهاردهم فروردین به کار گیرند.

22 خرداد 1401

آیا احداث سد مخزنی سقاوه بحران آب شرب و صنایع کهگیلویه و بویراحمد را رفع می نماید؟

با احداث سد مخزنی سقاوه در کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر برطرف احتیاج های شرب منطقه، به نوع زمینه برگشت مهاجرت های انجام شده را نیز مهیا می سازد.

19 فروردین 1401

شفافیت مالیات بر ارزش افزوده با راه اندازی سامانه مودیان

مسیحی گفت: قانون نو مالیات بر ارزش افزوده با راه اندازی سامانه مودیان شفاف می گردد و مسئله ای برای تولیدکنندگان نخواهد داشت.

6 اسفند 1400

لایحه حمایت از زنان، درمان درد حق خروج زنان از کشور است؟

یک پژوهشگر حقوق خانواده، محروم بودن زنان از حقوق اساسی خود نظیر حق خروج از کشور را از جمله دلایل مشخص مهریه های سنگین بعضی زنان دانست و گفت: امروزه تسهیل و توسعه روابط بین المللی، اقتضا دارد حق سفر و خروج از کشور آزادانه به طور یکسان برای همه شهروندان...

27 تیر 1400

پاسخ تحقیرکننده صنعاءبه پیشنهاد سازش سعودی ها

صنعاء در پاسخ به طرح پیشنهادی سازش ائتلاف سعودی که به واسطه مارتین گریفیتس ارائه شد، ضمن رد هرگونه مرتبط کردن پرونده بشردوستانه یمن به سایر پرونده ها، تصاویری تحقیرآمیز از شکست های ارتش سعودی در جازان منتشر کرد.

14 تیر 1400

آیین نامه گواهینامه صلاحیت معلمی تصویب شد

خبرگزاری خبرنگاران- دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش گفت: کلیات مصوبات آیین نامه مشارکت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و حوزه های علمیه در تربیت و توانمندسازی منابع انسانی آموزش و پرورش و آیین نامه گواهینامه صلاحیت معلمی در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش...

30 خرداد 1400

تاریخ ایران یک تاریخ مُذکر و مردساخته است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بوشهر، کتاب سدیدالسلطنه و مطالعات زنان خلیج فارس تازه ترین اثر سیدقاسم یاحسینی، نویسنده، مورخ و پژوهشگر بوشهری است که به همت انتشارات هامون نو راهی بازار کتاب شده است. یاحسینی در این اثر به تلاش های مردم شناختی و اجتماعی...

11 خرداد 1400

خبرنگاران ممنوعیت تردد بین شهری در خراسان جنوبی تا 25 اردیبهشت

بیرجند - خبرنگاران - رییس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: محدودیت های تردد خودروها بین شهرستان ها و استان ها از ساعت 14 امروز (21 اردیبهشت) همزمان با سراسر کشور در این استان شروع شد و در این طرح، تردد از شهرستان به شهرستان دیگر همچنین تردد به خارج از استان...

9 خرداد 1400

نقره داغ یک میلیون تومانی 277 هزار راننده!، ممنوعیت سفر در عیدفطر و استقرار پلیس در 1980 نقطه

سخنگوی ناجا از صدور جریمه یک میلیون تومانی تردد غیرمجاز در شهرهای قرمز برای 277 هزار خودرو از ابتدای سال تا به امروز اطلاع داد.

7 خرداد 1400

خبرنگاران استاندار خراسان شمالی: با مجریان متخلف انتخابات برخورد می گردد

بجنورد- خبرنگاران- استاندار خراسان شمالی با تاکید بر برگزاری انتخابات سالم گفت: فرمانداران با عوامل اجرایی که به دنبال جهت دادن انتخابات هستند، برخورد محکم داشته باشند.

29 اردیبهشت 1400

مقام یمنی خواهان کوشش های دیپماتیک در حمایت از أنصارالله شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، محمد حسین العیدروس رئیس مجلس مشورتی یمن امروز دوشنبه با ارسال نامه هایی جداگانه به رؤسای مجلس ها در کشورهای مختلف از جمله ایران، پاکستان، اندونزی، روسیه، چین، ژاپن، آلمان، اتریش و… اقدام آمریکا در تروریستی خواندن...

11 اسفند 1399

شاکرمی اطلاع داد: تایید طرح پیش نویس اولیه اساسنامه صندوق مسکن کارگری در جلسه شورای عالی کار

طرح پیش نویس اولیه اساسنامه صندوق مسکن کارگری برای اخذ مجوزهای قانونی از بانک مرکزی و سایر مجامع مورد موافقت و تایید حاضرین در جلسه شورای عالی کار نهاده شد .

8 بهمن 1399

چهارشنبه؛ جلسه مجلس و وزارت بهداشت برای بررسی کرونا برگزار می شود

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از تشکیل جلسه این کمیسیون با حضور رئیس مجلس و وزیر بهداشت در روز چهارشنبه با موضوع کرونا خبر داد.

17 آبان 1399

خبرنگاران میرزایی نکو: برای تحقق مطالبات مردم راهی جز تقویت نظام حزبی نداریم

تهران- خبرنگاران- قاسم میرزایی نکو نماینده سابق مردم فیروزکوه و دماوند با اشاره به کوشش دولت در لایحه جامع انتخابات جهت تقویت نظام حزبی گفت: برای تحقق مطالبات انباشته مردم در حوزه های مختلف راهی جز تقویت نظام حزبی در کشور نداریم و مجلس باید در این زمینه...

2 آبان 1399

حمله پلوسی به ترامپ به خاطر بی توجهی وی به آمار تلافات ویروس کرونا

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه به دلیل عدم پیشرفت مذاکرات برای طرح بسته امدادی ویروس کرونا بار دیگر رئیس جمهور این کشور را به باد انتقاد گرفت و وی را به عدم داشتن علاقه به جزئیات بیشتر درباره این طرح متهم کرد.

18 مهر 1399

اولین واکنش تاجگردون به رد شدن اعتبارنامه اش در مجلس ، خونسرد باشید

جلسه غیرعلنی مجلس برای تصمیم گیری درباره رد یا تایید اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون صبح امروز برگزار گردید و نمایندگان به اعتبارنامه منتخب مردم گچساران رای ندادند. بعد از این جلسه تاجگردون در یک پست اینستاگرامی به این موضوع واکنش نشان داد.

14 شهریور 1399
تعداد: (36)