فوتبال دنیا، نیکو کواچ: از اولین تجربه مربیگری در لیگ قهرمانان هیجان زده هستم، با بازی خشن مسئله ای ندارم

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، فوتبال دنیا - نیکو کواچ، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ کادر فعلی تیمش را کامل می داند.

فوتبال دنیا، نیکو کواچ: از اولین تجربه مربیگری در لیگ قهرمانان هیجان زده هستم، با بازی خشن مسئله ای ندارم

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، نیکو کواچ با اشاره به این موضوع که تیم کاملی در اختیار دارد، برتری بر بنفیکا در اولین بازی بایرن مونیخ در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را سخت دانست.

سرمربی بایرن در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: از نظر کمیت و کیفیت بازیکنان، مسئله ای نداریم. 3 هفته پیش مردم در مورد بازیکنانی حرف می زدند که روی نیمکت خواهند نشست. در مورد خطاها هم باید بگویم با بازی محکم و خشن مسئله ای ندارم ولی نه خطاهایی که بی رحمانه سلامت بازیکن حریف را به خطر می اندازند.

او در ادامه اضافه کرد: همه ما خوب می دانیم سانچس چه قابلیت هایی دارد. او یک بازیکن جوان است و پیشرفت خواهد نمود. از وقتی من به اینجا آمده ام، رناتو هم از نظر روانی هم از نظر ورزشی پیشرفت نموده و کاملا تعیین است از بازگشت به لیسبون خوشحال به نظر می رسد.بابت اولین تجربه مربیگری در لیگ قهرمانان اروپا واقعا خوشحال و هیجان زده هستم. می خواهیم آغاز خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشیم و به دنبال کسب هر 3 امتیاز بازی هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، نیکو کواچ: از اولین تجربه مربیگری در لیگ قهرمانان هیجان زده هستم، با بازی خشن مسئله ای ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، نیکو کواچ: از اولین تجربه مربیگری در لیگ قهرمانان هیجان زده هستم، با بازی خشن مسئله ای ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید