قرارداد کی روش با کلمبیا، دو برابر قرارداد با ایران

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، قرارداد کی روش با کلمبیا، دو برابر قرارداد با ایران

قرارداد کی روش با کلمبیا، دو برابر قرارداد با ایران

یکی از بحث های داغ در دوره حضور کارلوس کی روش در تیم ملی ایران رقم قرارداد این مربی پرتغالی بود. دستمزد سالانه کی روش در تهران حدود 1.4 میلیون دلار بود و منتقدانش عقیده داشتند که او رقم بالایی را برای راهنمایی تیم ملی دریافت می نماید. این گروه تاکید داشتند که مربی سابق رئال در هیچ کشوری نمی تواند چنین دستمزدی داشته باشد و به همین خاطر حاضر نیست تهران را ترک کند.

با انتشار رقم قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا این نظریه کاملا نقض شد. به گزارش سایت کاراکل کلمبیا کی روش که تا سرانجام جام جهانی 2022 قطر با فدراسیون فوتبال کلمبیا قرارداد بسته است، رقمی نزدیک به 3 میلیون دلار در سال و مجموعاً 12 میلیون دلار تا سرانجام قراردادش دریافت خواهد نمود و این بیش از دو برابر دستمزدی است که در تهران دریافت می کرد. -

فدراسیون فوتبال ایران پس از رفتن کی روش مدعی شد که می خواهد یک مربی در اندازه این مربی پرتغالی استخدام کند، ولی معین نیست که چه بودجه ای برای این کار در نظر گرفته شده. قطعا انتخاب یک مربی مشهور که بتواند افکار عمومی را هم راضی کند برای فدراسیون ارزان تمام نخواهد شد و احتمالا مجبور است رقمی بالاتر از دستمزد کی روش به مربی جدید بپردازد.

بیشتر بخوانید:

  • کی روش: هیچ تضمینی برای قهرمانی نمی دهم
  • شش دلیل فدراسیون کلمبیا برای انتخاب کی روش
  • فرصت انتقام کی روش از ژاپن خیلی زود فرا می رسد
منبع: ایران ورزشی

به "قرارداد کی روش با کلمبیا، دو برابر قرارداد با ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد کی روش با کلمبیا، دو برابر قرارداد با ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید